Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hei du. Du må gå inn på brukerinformasjonen på din egen side. Det står ved siden av logg av knappen rett over her.
Makko med to små gutter Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hos meg kommer bare en feilmelding når jeg prøver det! Og slik har det vært iover 1 mnd.....
Veslesnuppa Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Kommer kun feilmelding på meg også!!!!!!!!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg endret akkurat litt på mitt nick, gikk helt fint det. Gå inn på brukerinformasjon og skriv det nye nicket og trykk lagre ny info.
Makko med to små gutter Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Når jeg trykker på linken "Din egen side" får jeg opp en blank side med feilmelding : Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below.
mia engel&fia frøken Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 tusen takk! det virket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå