Anonym*Gullklump* Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 hjemmeside om noen vil se.. www.thobiasmagne.piczo.com begynte på den i går kveld og har sittet i hele natt og holdt på så den er ikke helt perfekt men det kommer seg eter hvert.. Gleder meg masse nå til å kunne legge inn bilder av han utenfor magen og =)
Minigull07/11 Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Kjempe fin side lille-gutt har fått! Kjempe gøy for andre (familie og venner) å se utviklingen! Vi har også laget til vår lille, men jeg legger ikke ut adressen her på BIM... Hvis noen vil se kan de bare skrive en personlig melding til meg!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 hehe. d var litt rart.. sønnen til kjærsten min er født den 17 oktober og han heter oxo tobias..
utrolig 2007 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Veldig fin hjemmeside du har laget. Du er veldig kreativ :-) Lykke til videre.
nr3 i september Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Hehe, så merkelig...kjente igjenn kjæresten din. Kjæresten min har et bilde fra millitæret som jeg tilfeldigvis så på for noen dager siden da jeg ryddet i en skuffe, så var jeg å så på hjemmesiden din og mente jeg hadde sett det ansiktet før. Pussig hvor tilfeldig noen ting kan være. Holder på å lage hjemmeside selv.men har ikke lagt så mye jobb i det enda, så er morsomt å hente litt inspirasjon fra andre. En kjempe fin side du har laget! Lykke til med den lille i magen =)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Var innmari fin side!!! Flink er du!!! Pussig da!!! Jeg har også termin 17.10.07 og venter også en gutt:0) ARTIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå