Gå til innhold

Babywatcher.. Noen som vet?


tictac_83

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt seg en sånn?

Vurderer å skaffe meg en, evt. ønske meg en til bursdagen i slutten av september. Har lest at en ikke kan høre noe før uke 12, stemmer dette? Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Det hadde jeg ikke hørt om før, så jeg måtte google, men det ser ærlig talt veldig forlokkende ut - synd det ikke kan brukes før i uke 12, og ja, det er det det står på nettstedet... Her er nettstedet: http://www.babywatcher.no/

 

Men det er jo dyrt da - over tusen kroner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nesten sånn at jeg burde vurdert å kjøpt det sammen med en veninnde eller noe sånnt :P

De er dyre brukte og, ligger på 800,- +/- ..

 

Men det må være deilig og kune ha den "sikkerheten" gjennom svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøpe sammen ville kanskje ikke vært så dumt. Men jeg tenker også at det er NÅ jeg er nervøs, og Babywatcher kan ikke høre hjertelyden før i uke 12 likevel, og i uke 12 er det jo ikke så lenge til man selv kan kjenne liv - og når man kjenner liv vet man jo at, vel, at det er liv der inne?

 

Så de hadde en mye billigere versjon på Amazon.com men den har fått veldig dårlige reviews fra kjøperne.

http://www.amazon.com/B%C3%A9b%C3%A9Sounds-Deluxe-Prenatal-Heart-Listener%C2%AE/dp/B000JHLZ4O

Den skulle ikke virke før i tredje trimester, heller, og brukerne sa den knapt virket da heller. Babywatcher virker jo noe mer seriøs - men jeg lurer på om det finnes enda flere alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med jordmor om babywatcher og hun var noe skeptisk for hyppig bruk av den.. Fordi den sender ut "strålinger" som man ikke bør overdrive, sa hun da... Ble litt usikker jeg nå, har selvfølgelig bestilt en slik på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lånt en angelsound av ei venninne. Brukte den i forrige svangerskap. Prøvde rundt uke 12, og med litt styr fant vi hjertelyden da... En fantastisk følelse:-)

Ble fraråda å bruke den av jordmor når jeg var på UL for hun mente det var falsk trygghet.- Det går an å ta feil av din egen og fosterets puls, men det er bare å måle pulsen din mens du hører hjertelyden på fosteret som skal være mellom 120-140 (?) slag pr min.

Beroligende for meg i alle fall, for det var ikke på hver kontroll at jordmor klarte å finne hjertelyden, og da var det btryggende å gå hjem å få bekrefta at den fortsatt var der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...