Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar en strikkepinne aktig sak og stikker hull. Høres vondt ut. Men jeg syntes det var deilig når det varme vannet fossa ut. Det lindra smertene et øyeblikk.

Skrevet

Lurer jeg å på:P Høres jo vondt ut når dem stikker en slags strikkepinne å tar hull på en hinne så det går liksom...

Gjest 5 andre
Skrevet

På meg tok de vannet med den elektroden som måler pulsen til babyen. Kan egentlig ikke si at jeg merket noen ting jeg...... Gikk så greit så, det eneste jeg var uforberedt på, var at dette startet riene tett og intensivt.

Skrevet

Jordmor tok vannet mitt med hånda. Jeg syns det var vondt, men det går jo ganske fort da.

Skrevet

med meg tok de vannet med en lang strikkepinne ting... gjikk kjempefort å var ikke vondt i det hele tatt ;)

Skrevet

Jeg mener heklekrok er en bedre betegnelse. Og ja, jeg synes det var litt vondt.

Skrevet

Jeg husker bare en lang heklepinne. Jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt.

Skrevet

Brukte en heklepinne og jeg kjente ikkeno. Er jo bare en hinne som de stikker hull på som en ballong, og hinnen har ingen nerver så det skal ikke kjennes i det hele tatt. Men er kanskje vondt hvis en jm driver å roter oppi der med fingrene uten særlig åpning, men det tviler jeg de fleste gjør :-)

Skrevet

her tok de det med en nålaktig greie som førte ned i en pose..ikke vondt,bare litt ekkelt i det et gikk hull syns jeg

Skrevet

Var ikke spesielt vondt at de tok det (stakk en lang pinne inn, så mer brutalt ut enn det føltes), men riene ble myyye verre etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...