AnonymMamma Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Han var ute med en kameratgjeng. Siden han hadde glemt nøkkel og jeg måtte holde meg våken for å slippe ham inn (bor i blokk) prøvde jeg å ringe ham fra 3 og utover, ingen svar.. Kl. 4 tikket det inn en mld om at han var hos en av kameratene og kunne ikke prate for musikken stod for høyt på. Siden han har en forhistorie hvor han har vært utro, ringte jeg nettopp kameraten.. Han lå i sin dypeste søvn og visste ikke hvor mannen min var!! Jeg ble helt fra meg og sendte masse mld til gubben... Ham ble tydeligvis livredd for han hoppet da i en maxitaxi helt alene. Idag sier han at han var hos kameraten, men gikk da han sendte mld, og at kameraten var full! Jeg tror IKKE på det, da kameraten hans sa han ikke hadde sett ham på en stund. Er helt fortvila og rådvill her, har vanskeligheter for å tro på ham!!!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Tror ikke jeg hadde trodd på min heller om han hadde servert den historien og kameraten hadde sagt han ikke hadde sett han på en stund Håper for din del at han snakker sant, men hadde nok ikke klart å stole på han om jeg var i dine sko!!
Fisk med CV Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Høres heller tvilsomt ut ja.. Kunne du ringt denne kameraten i dag uten at mannen din vet om det og sjekket om han var der i natt? Skal jo være mulig å finne ut hvor han tok taxi fra om du er riktig slu..
kajak&Daniel Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Han har jo tydeligvis vært et sted du ikke ville likt å vite han var.. Hadde han ikke gjort noe galt, hadde det jo ikke vært noe problem å si hvor han var!! Skjønner veldig godt at du har vanskeligheter med å tro på han, jeg hadde nok ikke trodd det når kameraten sa han hadde vært der... Hvorfor skulle han lyve om det? Og hadde han vært hos kameraten og musikken stod høyt på, så kunne han jo bare gått utenfor i noen minutter for å ringe deg. Det er jo ikke helt sikkert han har vært utro, men jeg vil tro at noe er det iallfall! Du får si til han at du ikke tror på han, og forlange å få vite hvor han var. Det er ille å være utro, men det er nesten verre å være utro og lyve om det etterpå syns jeg.......
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Lykke til, håper du finner ut at det var en helt ufarlig hendelse. Men personlig hadde jeg nok ikke tatt dette for god fisk, dessverre... :0( Ingen trenger å lyve, om det ikke er for å dekke over noe..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Har han kvittering fra taxien...står det adresser der? Hvor mye kosta turen...kan det stemme overens med lengden mellom kameraten sitt sted og deres? Hvis kameraten var både full og sov tungt da du ringte, så er han jo ikke det aller beste vitnet.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Kan også hende kameratene vil dekke over for mannen din om noe har skjedd altså, de er vel først og fremst hans venner. Men kan du ikke sette mannen selv til veggs? Håper du tar feil og om du ikke tar feil så håper jeg det går bra med deg. lykke til:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 hmm...tror jeg hadde hatt vanskelig for å tro på han ja,siden kameraten sier han ikke har sett han på en stund...
AnonymMamma Skrevet 19. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2007 Ja jeg har det ordentlig vondt nå. Jeg kan jo ikke bevise noe og han er så flink til å snakke for seg. Noen tips til hvordan jeg kan sette ham på plass???????
Gjest Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 skulle ønske jeg hadde noen tips til deg..men er dritt dårlig på sånt selv... masse lykke til vertfall...:S
meg & to små vampyrer Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Hmm. Har ingen erfaring med dette. Men funker det å si at en venninne så dem? Late som du vet med hva og hvem han gjorde hva med?
anmyn Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 ville sagt til han at jeg ville sjekke mobilen og ringt taxien for å få bevis for at han snakker sant. Mulig han får nerver da.........
Gjest Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 jeg hadde ringt kompisen, stilt han 20 spørsmål spm gikk på hva de gjorde spise de noe hva spiste de hva drakk de så de på tv? hvem var der etcetc så hadde jeg RETT etterpå ringt typen, slik at de ikke fikk snakka sammen på denne måten avdekker du at ikke komppisen dekker over typen din
Gjest Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde sagt rett ut at jeg ikke trodde ham og ringt kompisen mens han hørte på. Du må ikke la ham slippe unna dette før du er sikker på at han snakker sant. Lykke til! Jeg hadde vært kjempesinna og truet med å pakke og dra!
Thunderstruck Skrevet 20. august 2007 #17 Skrevet 20. august 2007 Kunne ikke ringe pga høy musik.. Og gikk da han sendte mld..Hallo!!! Dette har IKKE jeg godtatt nei!!
Trulte76 Skrevet 20. august 2007 #18 Skrevet 20. august 2007 denne historien der hadde ikke jeg trudd på iallefall..var veldig veldig tynn ja!! Dessuten kunne han gått ut å ringt deg visst det var sånt bråk der inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå