anesam Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 hvordan er temp. dersom du er gravid? høyere enn vanlig?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Da ksla den være høyrere enn vanlig ja
anesam Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Håper jo jeg er gravid da... ikm igår, ingen mens men heller ingen positiv test. men mange symptomer! og høyere temp en jeg vanligvis har... (men måler ikke vanligvis)
hope2 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Hva er normal temeratur ved eggløsning og graviditet?? Tenke jeg skulle begynne med dette. Kan man bruke vanlig termometer??
Bomsedeisi Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Det er forskjellig fra person til person hva man ligger på før og etter el, men jeg for eksempel ligger på ca. 36,5 fram til EL og etter 37, den daler gradvis dersom jeg ikke er gravid mens den holder seg oppe på 37 dersom jeg er gravid.
Bomsedeisi Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 PS: man skal måle på morgenen FØR man står opp av senga, helst litt i halvsøvne for å få mest mulig korrekt temp + lik temp. hver dag. Måler man senere kan dette bli helt feil fordi tempen stiger i løpet av dagen og etter hva man gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå