Gå til innhold

hjertebank?

skal bli 2barnsmamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får ofte hjertebank og det kjennes ut som om alt blodet i kroppen bare strømmer opp til hodet og jeg blir skikkelig varm....ikke noe særlig behagelig....går over etter noen minutter.

noen her som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har hatt mye hjertebank, kjenner da at hodet er under stort press, omtrent som om jeg skal svime av. Hadde et tilfelle på jobb hvor jeg rett og slett løp ned på Gyn. pol (jobber på sykehus) og målte blodtrykket. Det var ganske høyt og jeg ble sjekket for svangerskapsforgifting. Hadde ikke det, men ble sykmeldt på timen.

Så nå sitter jeg hjemme og tar det helt med ro. Merker at det helst er når jeg anstrenger meg litt at dette kommer. Ikke til å spøke med. Så man bør nok ta det med ro, har igjen ca 7 uker, så jeg bare sitter og venter.

Skrevet

takker for svar:)

jeg går ut i permisjon i dag, så jeg skal bare slappe av den siste tiden.

skal til jordmor på tirsdag, så kan fortelle det til henne da

Skrevet

Har også masse hjertebank. tilogmed når jeg ligger i senga og skal sove begynner det å dundre.

syntes det var veldig ekkelt og fikk ekg av legen som var helt fin. Og det var beroligende.

Jeg har veldig lavt blodtrykk (90/60) så tror ikke det har så mye å si om man har lavt eller høyt blodtrykk alltid.

Ihvertfall sa legen at det er ganske så normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...