lisabet med gutt og jinte © Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Så deilig, befriende med en herlig intellektuell disputt, i motsetning til lavmålet inne på småtroll 0-1 !!!!! Heier på dere begge! You made my day!
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2007 (Referer til overskriften "Har tre onger")
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 De er ikke så ofte her inne heller, men desto bedre når de endelig kommer!
RundLurt? Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Hvem er du enig med da? førskolelæreren eller læreren?
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Kjipt og utrolig lite ydmykt å ta side i en "tråd om tråden"... Men siden det engasjerte meg litt, og siden dette er et brautete forum, drister jeg meg til å holde med småbarnspedagogen. Mulig mine meninger er farget av egne interesser som småbarnsmor, stemor med dyslektiske stebarn, utdanning, arbeidspraksis osv. Slik som sikkert både du og læreren farger deres meninger på grunnlag av utdanning, yrke og deres egne erfaringer...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Intellektuell vil jeg vel ikke kalle den, drive og slå hverandre i hodet med at de begge har gått på mange skoler. Svarer ikke på den andres argumenter, bare gjentar sine egne...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Imponerende med fagspråk og fremmedord (kall det hva du vil), men det skrives nå UNGER! Og det er det mange er;smmunger som sitter her og krangler om at ungene deres er så mye flinkere og mere intelligent fordi de gikk før de var året. Hipp hurra for utdannelsen din, Rundlurt! Imponerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå