Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 er over termin.. har lenge trodd jg skulle føde lenge før termin, hvorfor? nei vet ikke. kall det min kvinnelige intusisjon! yea right.. er det mulig å få overtalt jordmor til å få detta overstått?? litt dumt kanskje.. en smule frustrert her!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Det er lov å være lei... har du hatt modning og slik er det derfor du trodde du skulle føde før? Ønsker deg i alle fall lykke til.. ###############masse fødestøv til deg#############
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 ja har hatt sterke kynnere fra jg var 4mnd på vei.. var det du mente?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg har oxo hatt sterke kynnere fra tidlig av, men nå har jeg fått noe som heter modningsrier.. menssmerter nederst i mage og rygg Jeg har fått beskjed at jeg er veldig moden... Tenkte kansje det var slik for deg oxo..?? Jeg føler på kroppen at jeg skal føde når som helst..men kan jo ta feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå