♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hihihihihihihihiiiiiiiii, det er bare en pitteliiiten lilla strek..Men den er jo fin..Fiiin farge:p Kjenner jeg håper det blir med det ene lille...Men det er jo bare slik det er når en skal tøye magen å ha en bebi inni der:):)<3<3<3
Miss L å di Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Gratulerer så masse!!!! Velkommen i sebra-klubben c",)
mammat2goll Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Gutten min på 3 hadde et fint ord for strekkmerker...det er nemelig babyen som klorer deg... Synes han var så god når han kom å spurte om babyen hadde kloret magen min
Ladybug~N&E Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 haha!!! fikk mitt 1. her om dagen jeg å. en pen hvit strek! (og en bitteliten ved siden av...) og fler blir det nok. er ikke ferdig enda;)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Jaaaa'aaa, babyen som klorer ja:) Hihiii:D
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Da kan du være glad for at babyen din har én bitteliten negl...snulla derimot hadde store løvepoter, så jau...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå