Gå til innhold

Hvor blir det av min mage da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på bildene på profilene deres, dere fikk jo så tidli mage da... jeg er snart 13 uker på vei og ingen mage i sikte enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe særlig til mage... er 19 uker på vei...

Skrevet

Hehe, ja ser at den spratt ut ;) åååå, gleder meg til min bare "spretter" ut :) Men det var jammen stor forskjell på deg i uke 17 og uke 19, snakk om å få magen over natta liksom, hehe :)

Skrevet

Hei.

Jeg fikk og mye mer mage over natten. rart å se.

Er 18+4 og det syntes nå. Den spratt vel ut i uke 17 på meg.

Skrevet

Jeg er 15 fullgåtte uker imorgen, eller ifølge tidlig ul er jeg 15+3 idag. Har heller ingen mage. Kan synes litt når jeg står, men når jeg tar på den er det liksom bare flesk jeg kan knipe i fingrene.

Og når jeg ligger, har jeg ikke mage.

 

Rart hvor forskjellig dette er. Men magen den kommer nok :-)

Skrevet

Ja, kan du si! :P

 

Hehe. Brått i går så kom den, ble skikkelig sjokka selv jeg :P

Skrevet

Gleder meg sånn til å få mage eg og :) Men godt å se at det er flere som har ventet litt før magen kom, begynte å lure på om det var noe alvorli galt her ;)

Skrevet

Hehe, ikke noe å bekymre seg over! ^^

Skrevet

Den kommer :) Jeg er i 20 uke og magen syns bare litt hvis jeg har på meg en trang topp. Men den vokser for hver uke nå. Så din kommer nok etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...