Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Får en hærlig søndag dette er:) Ligger bare hær på sofaen med laptoppen å koser meg med musikk fra tv'en i bakgrunnen. Sambo er på båttur med noen kompiser så jeg koser meg hjemme alene:) Ligger hær med lillegutt i magen og kjenner tydlige spark når jeg legger hånden på magen, så utrolig hærlig! Senere skal jeg lage hjemmelaget pizza til sambo kommer hjem som vi skal kose oss med til middag. Så hærlig en dag! Måtte bare det med noen:) Flere som nyter søndagen?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jepp. Lateste dagen jeg har hatt på lenge. Våknet, elsket og sovnet igjen. Våknet, dro til bakeren og kjøpte brød og aviser. Spiste frokost/lunsj, la oss , elsket, sovnet. Stod opp, og sittet å slapper forran pc`en. Snakk om lat og deilig søndag.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg nyter! Har hatt en laaaang frokost med sambo, og nå begynner straks fotballmaratonet hans, så da rømmer jeg ut for å gå tur med venninner. Etter turen skal vi lage vafler og sladre hos min ene venninne, før jeg setter kursen heimover. Sambo skal lage kyllingfilet med hvitløksost, og fløtegratinerte poteter til middag, og resten av kvelden blir nok svært rooolig. Nice
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Så deilig:) Godt man har slike dager innimellom også, hvor man bare nyter:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Så godt å høre at vi er flere som har en fin dag:) Det gjør dagen enda bedre! Du får ha en god tur da:)
♡ Jersey ♡ Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 I dette regnværet blir det baking av kanelboller, tror jeg... Må øve meg på mammarollen vet dere, he he
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 He, he... Her og. Sa akkurat til samboer at dette var en skikkelig sløvedag. Klokka er halv fire og kom nettopp ut av dusjen. Har bretta litt klær ellers ingenting. Digg! Skal bake litt etterpå jeg også. Eldstemann begynner på skolen i morgen og da må vi jo feire med kake :-) Veldig deilig med sånne regntunge søndager innimellom :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Ååå, savner sånne dager jeg også. Her våknet gutten vår kl. 6 i morges :-) Husker tilbake når det bare var mannen min og meg, og kunne sove til langt på dag. Sukk! Så heldige dere er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå