Gå til innhold

Jeg har byttet til sportsdelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hu er 4 mnd nå, men hvordan isolerer dere underlaget? synes det virker så tynt og kjølig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinn er bra..

Skrevet

mini ligger i en Kosepose, det er mer enn nok fram til vinteren setter inn. Da er det dunpose med lammeskinn i.

Skrevet

Jeg har lagt inn et lammeskinn og kuttet hull til selene.

Skrevet

hvorfor bruker dere sportsdelen allerede? Ikke kritikk, bare lurer!

Skrevet

Jeg bytta i går, lillemann er 5 mnd. og begynte å bli så urolig i bagen. Han ville opp og se han...

Skrevet

Hm.... sitter barna deres allerede eller?

Virker litt tidlig synes jeg....

Er ikke dette mot fysioterapautens anbefaling?

Sitte i vogn, sitte i bil, sitte på fang....mye sitting for små rygger!

Ville vente til banet kan sitte selv, altså setter seg opp selv.

Skrevet

Har Simo kombivogn og bruker en tynn madrass som hører til vogna og lammeskinn,skal lage hull til selene. Sitter ikke noe særlig i vogna ennå,vi tok ut bagen fordi den beg å bli for smal for snuppa,fikk litt "klaus" tror jeg av å ikke kunne bevege seg så mye. Er 6mnd.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Bare fordi en har sportsdel så betyr det ikke at babyen sitter i vogna...går an å ligge i sportsdelen, vettø.

Skrevet

Jeg har også sportsvogn som kan legges helt ned :) Vi isolerer med skinnfell eller bare et pledd hvis det er varmt.

Skrevet

Vi tok i bruk sportsdelen da snuppa var 3-4 mnd, da ville hun absolutt ikke slå seg til ro i bagen lengre, bare skriking og styr for hun ville ha kontakt og se hva som foregikk. Nysgjerrig lita ei... De ligger så skjermet fra alt som foregår i bagen, så da ble det lammeskinnspose i sportsdelen i vinter først, senere ble det korthåret lammeskinn med hull til seler i bunnen. Det har vi brukt i hele sommer også, veldig behagelig å ligge på selv i varmen, blir ikke klamt pga luftsirk i ulla.

Ikke problem med sportsdel så tidlig så lenge man kan legge ned ryggen tilnærmet flatt så de ikke får belastning på rygg/hofter.

Skrevet

Vi har Simo soft line pute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...