Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 hu er 4 mnd nå, men hvordan isolerer dere underlaget? synes det virker så tynt og kjølig.
mayaya Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 mini ligger i en Kosepose, det er mer enn nok fram til vinteren setter inn. Da er det dunpose med lammeskinn i.
Bellen^2 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg har lagt inn et lammeskinn og kuttet hull til selene.
Audrey Horn Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 hvorfor bruker dere sportsdelen allerede? Ikke kritikk, bare lurer!
Tinepia Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Jeg bytta i går, lillemann er 5 mnd. og begynte å bli så urolig i bagen. Han ville opp og se han...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Hm.... sitter barna deres allerede eller? Virker litt tidlig synes jeg.... Er ikke dette mot fysioterapautens anbefaling? Sitte i vogn, sitte i bil, sitte på fang....mye sitting for små rygger! Ville vente til banet kan sitte selv, altså setter seg opp selv.
Mamsen til Silje Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Har Simo kombivogn og bruker en tynn madrass som hører til vogna og lammeskinn,skal lage hull til selene. Sitter ikke noe særlig i vogna ennå,vi tok ut bagen fordi den beg å bli for smal for snuppa,fikk litt "klaus" tror jeg av å ikke kunne bevege seg så mye. Er 6mnd.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Bare fordi en har sportsdel så betyr det ikke at babyen sitter i vogna...går an å ligge i sportsdelen, vettø.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Jeg har også sportsvogn som kan legges helt ned Vi isolerer med skinnfell eller bare et pledd hvis det er varmt.
minas'81&lillegull;) Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Vi tok i bruk sportsdelen da snuppa var 3-4 mnd, da ville hun absolutt ikke slå seg til ro i bagen lengre, bare skriking og styr for hun ville ha kontakt og se hva som foregikk. Nysgjerrig lita ei... De ligger så skjermet fra alt som foregår i bagen, så da ble det lammeskinnspose i sportsdelen i vinter først, senere ble det korthåret lammeskinn med hull til seler i bunnen. Det har vi brukt i hele sommer også, veldig behagelig å ligge på selv i varmen, blir ikke klamt pga luftsirk i ulla. Ikke problem med sportsdel så tidlig så lenge man kan legge ned ryggen tilnærmet flatt så de ikke får belastning på rygg/hofter.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 Vi har Simo soft line pute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå