jente08&jente2010<3 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 jeg gikk ned 5 kilo i starten av svangerskapet! og de er enda ikke kommet tilbake! er nå 19+5! magen begynner å bli veldig stor! så ikke noe tvil om at jeg vokser! og jeg spiser veldig bra! syns det er rart at jeg står på stedet hvil liksom! men får barnet den næringen det trenger da?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Barnet får næring ja!:-) Med snulla var jeg kvalm til 3. trimester...begynte vel ikke å legge på meg før jeg slutta å spy. Så da jeg var i uke 20 var jeg fremdeles i minus. Forskjellen var at jeg ikke fikk i meg særlig mat. Men likevel fikk snulla nok næring...hun var faktisk 4250 gr da hun kom 8 dager før termin!
pandabjørn Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 tror ikke du skal være så redd for at du ikke har lagt på deg ennå..du burde heller være glad i steden barnet tar det den skal ha selv om du ikke legger på deg.. jeg er nå 25+2 og har gått opp 1-2kg og det bekymrer meg ikke stort for jeg vet tulla får det hun skal ha......(jeg gikk ned 3kg i begynnelsen) kan jo hende du legger på deg masse på slutten av svangerskapet det er det ingen som vet...vi er så forskjellige noen legger på seg i begynnelsen, andre midten og noen mest på slutten......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå