Gå til innhold

Mitsubishi er virkelig en super bil, eller er dette tilfeldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt flere opeler, og hatt mye styr med dem omtrent fra første dag. (Dette gjelder også en en helt ny opel). Har også hatt audi a6, som vi virkelig hadde mye problemer med. Og kjøpte for 3 år siden en 5 år gammel mitsubishi, som vi ikke har hatt et eneste problem med. Den går som en klokke, og er også ekstremt bensingjerrig.

Hvilken bil har dere hatt best erfaring med? Dette er en mitsubishi galant, og jeg har nesten ikke hjerte til å skille meg av med den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps, naboen kjøpte en lancer omtrent på samme tid, og er også superfornøyd. Selv om de gikk fra en 3 år gammel bil til en som var 9 år gammel.

Skrevet

Absolutt best erfaring med BMW Har ikke hatt noe problem med BMW bilene våres(utom de ganger folk har kjørt på oss, men det er en annen historie)

Skrevet

Jeg har oxo en Mitsubishi Galant, 2001 modell, og jeg er superfornøyd! Beste bilen ever!

Har vært noe småkluss med den, men det er vanlige "slitasje-tinger".

Tror nok jeg har funnet bilmerket mitt ja. =)

Skrevet

toyota:-)

Men japsebiler er generelt kjent for å ha lite kluss da..

Skrevet

Vi har og en mitsubishi og vi er kjempe fornøyde. Mamma og pappa hadde det når vi var små og den holdt lenge. Og mamma kjøpte en brukt for en 4-5 år siden og den er i helt fin stand :D

Skrevet

Har den nye MB outlander turbo, og kjempefornøyd. Den bilen følger det med spoler til sete som kan få kjøpt og montert i bilen uten seler=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...