Gå til innhold

Burde jeg ikke snart begynner å legge på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gikk ned 5 kilo i starten av svangerskapet! og de er enda ikke kommet tilbake! er nå 19+5!

magen begynner å bli veldig stor! så ikke noe tvil om at jeg vokser! og jeg spiser veldig bra!

syns det er rart at jeg står på stedet hvil liksom! men får barnet den næringen det trenger da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt lik. Gikk ned tre kg i starten, og ikke pokker at de kommer på igjen. Men magen vokser, om enn smått (har mage, men ikke kjempediger..) Jeg spiser omtrent som vanlig, muligens med noe mindre porsjoner, men dog... Kiloene renner vel på mot slutten tenker jeg :)

Skrevet

Jeg opplever akuratt det samme, gikk ned 7 kilo i begynnelsen å går ikke opp ett gram ennu. Selvom jeg spiser godt og magen har kommet. Men det kommer nok tidsnok!! :)

Skrevet

Så lenge du spiser sundt, og ikke slanker deg, skal du være glad for at du ikke får alt for mye å slite med etterpå.

Noen går jo mye opp i starten, for så å stå stille på slutten av svangerskapet.

Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har nesten ikke lagt på meg på slutten på de forrige. Da blir jeg så plaget av halsbrann at jeg stort sett får i meg frukt og brød med ost.

Selv har jeg gått opp ca 4 kg (ca 1 kg er vann) og har begynt med halsbrann problemer. Er i uke 17+5.

Skrevet

Samme her!

ned 3-4 kg i begynnelsen, og fortsatt under normalen. Er 16 uker idag, litt mage, og spiser akkurat det jeg har lyst på, slik at jeg får i meg mat/kalorier :-)

Skrevet

16+2 og vekta står støtt på minus 7-8 kg. Vi er vel snart inne i den store vekstperioden nå.. når det kjapt vekk skal komme en halv kilo i uka.. hehe.. tror at så lenge vi spiser sunt og magen stadig vokser så er vel dette noe man ikke klarer å styre selv. Jeg er ikke sylslank til vanlig, så er glad for at ikke kiloene raser på.... prøver å holde meg unna sukker og spiser mye frukt og grønt.. ellers lever jeg som vanlig... tror det er bra for babyen med et sunt kosthold.. og meg selv ikke minst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...