Gå til innhold

Pudder/foundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken foundation bruker du?

Jeg greier ikke finne en som passer meg... Har prøvd mye nivea, maybelline, loreal og slike "billig" merker, kan godt tenke meg å prøve en dyr en for å se om det hjelper. Men det er kjipt å bruke mye peng på en som egentlig ikke er så bra, derfor lurer jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat prøvd ut i.d sin. Den er helt fantastisk. I en annen tråd så var det ei som hadde kjøpt den i norge og betalt nesten 300kr for den. Men på nettet får du kjøpt den til 70kr for 2g på strawberrynet eller du kan kjøpe den på ebay (der har de 9g og prisen varierer fordi det er nettauksjon. jeg betalte 160kr for min der).

du kan lese om den her: http://www.bareminerals.no/default.asp?fid=1218

JEg har og problemhud som blir alfor tørr av de fleste foundation. I tilleg er jeg avhengig av det siden jeg plages med kviser. HAr slitt skikkelig med å finne en som er behaglig på, og som ikke ser falsk ut.

Og nå tror jeg faktisk jeg har funnet den;)

Skrevet

Ja har kikket litt rundt på nettet nå, tror jeg prøver i.d. Takk for tips :)

Skrevet

Og ved å lese tråden igjen så så jeg at det var netsen 400kr hun hadde betalt..

Skrevet

Men det er pudderet du bruker da? Bruker du kun det? Har foundation under jeg.

Skrevet

hvordan er dere sikker på at dere bestiller rett "farge" når dere bestiller på nett??? (men nå er jeg fryktelig dårlig på sånt da...)

Skrevet

Det er en foundation, men i pudderform.. om du sjønner;)?

Skrevet

mamma`n til mini`n:

Jeg bare tok en sjanse jeg. HAr kjøpt "light" og dne passa meg veldig bra.

Skrevet

ok.. takk..:o) spørs om jeg må prøve meg på en sånn gitt.... var inn og såg.... må sikkrt ha light jeg og... ganske normalt lys i huden om jeg kan kalle det det... he he

Skrevet

jepp.

Men det var kjøpt på ebay, så prisen kan variere fra auksjon til auksjon. Du kan sikkert få det billigere enn det om du har litt mer tolmodighet enn meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...