Gå til innhold

Vondt nedentil, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så veldig med kløe nedentil. Det begynner med klitoris, og hvis jeg klør så hovner bare leppene opp (beklager detaljer) Har smørt på litt sink-salve men det ser ikke ut til at det hjelper. Har klødd i noen dager nå, med litt pause innimellom. Noen som også har sånt?

Mulig dumt spørsmål, men: Skal til jordmor i morgen, kan hun ta en GU/sjekke nedentil eller må jeg til legen for å gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være du har soppinfeksjon..

Jeg har det samme som deg, men jeg smører meg med canasten, men har forstått det slik at det er vanlig å være opphoven nedetil på slutten..

Men ta det opp med jordmor i morgen..

lykke til

Skrevet

Men jeg var hos legen for 1 uke siden og da hadde jeg hatt kløe noen dager også var det ikke så ille når jeg var hos legen (så jeg glemte å spørre om det da), men da leverte jeg jo urinprøve og ingenting var galt.

Synes hele underlivet har vært merkelig og ustabilt ender hele svangerskapet, jeg.. Er det normalt eller er det bare meg?

Må nok spørre jordmor i morgen ja, men synes det blir så mye "skavanker" på meg for tiden. Føler meg som en liten hypokonder. Har aldri vært syk før, men under graviditeten har jeg liksom fått alt.

Skrevet

her også klør det og klør det... har prøvd canesten, men det virket ikke. begynner å lure på om jeg kanskje ikke tåler dr. greve intimvask. så nå vaskes det med bare vann morgen og kveld. tror kanskje det begynner å bli bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...