Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Føler dere at dere har "vunnet" en diskusjon/krangel her inne når motparten ikke svarer mer? Eller føler dere at det er motparten som "vant" da, ved å ikke orker å engasjere seg mer i diskusjonen?
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Kommer an på... jeg liker å få siste ord i en diskusjon, og hvis jeg argumenterer på en slik måte at jeg legger opp til tilbakemelding, blir jeg litt skuffa hvis jeg ikke hører noe tilbake. Jeg trenger ikke nødvendigvis å få gjennomslag for mine synspunkter, men jeg liker at en diskusjon ender med en felles forståelse for hverandres ståsted, eller at man er enig om å være uenig. I en usakelig diskusjon, som gjerne oppstår her inne, bryr jeg meg ikke så mye om utfallet fra eller til....
PintSizedDictator Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Syns ikke noe e mer irriterende enn akkurat det. De kan da for svarte svare vel! Men ja, eg ser på det som at motpartene tom for argumenter^^
Fabelaktiv Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Uff da.. jeg glemmer hva jeg er med å diskuterer jeg... taper vel stort sett jeg da? meeeeeeeen så kjenner jeg at ikke det bryr meg så mye akkurat jeg gir meg jeg - så kan dere ha feil dere... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå