Gå til innhold

Jeg har også et spørsmål til dere med hund:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med hunden når dere reiser på ferie til utlandet?

Er det mulig å ta hunder med seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. har jeg aldri tenkt på. Er det ikke strenge regler for å frakte dyr over landegrenser?? noe med karantene og sånn??

vi har funnet en familie med hund som vi bytter på å passe på! Det er helt genialt!

Nå var dem nettopp borte i ei uke, og vi hadde hunden deres..vi skal bort ei langhelg snart, og da skal de ha hunden min:o)

kjenner du noen andre med hund du kan ha den ordninga med?

Skrevet

Kan ta den med til eu-land, men du må ha eget pass til hunden og alle vaksinasjoner i orden. Vetrinæren hjelper deg med begg de nevnte!

Ellers er jo det sikkert best for hunden å være hjemme i vante og trygge omgivelser!

Kennel, hjemmepass eller pass i andre sitt hus!

Skrevet

hihi, pass til hund?? hvor mye koster det da?? Det har jeg aldri hørt om:o)

Skrevet

Når vi reiser bort, til et sted vi ikke tar med bikkja, så er hun på ferie på et flott hundepensjonat. Koser seg værre! Vil nesten ikke være med hjem. Så selv om det koster noen kroner, så sender vi henne dit med god samvittighet.

Skrevet

Vi tar aldri med hunden vår utenlands eller behøver å sette ham bort i kennel eller lignende. Vi er så heldige at vi har mange familie medlemmer som er villige til å passe ham når vi skal bort:)

Men det er mulig å ta hunden med deg til Sverige, Danmark etc. Vet ikke om jeg hadde tatt med hunden min til andre land enn de ovennevnte. Kan være lang karantene tid, for ikke å glemme en lang og antageligvis stressendes flytur for hunden...

Skrevet

ja man kan ta med seg hunden til noen land men må da ha vaksine og cip.

vipleier å la venner eller familie ta vare på hunden. og så tar vi vare på deres husdyr når de trenger det.

Skrevet

OK, takk for svar.

Problemet er at familiemedlemmer som evt. hadde kunnet passe er allergiske, og jeg vet ikke om noen gode kenneler her i området. Da vi hadde våre forrige hunder i kennel, ble de alltdi så triste.

Skrevet

hei,jeg fant en annonse på finn.en svensk dame passer på hunder da man trenger det,hun skulle ha 200 kr uka og det var veldig billig.har hunder selv,stort tomt og hundene kan bade der og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...