En_av_hver Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Tenkte jeg skulle prøve dette "vidundermiddelet" jeg også he, he. Men hvordan er fargene på det? Er jo tre forskjellige? Noen som kan hjelpe meg litt? :-)
snartmammapåny Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 De har mange forskjellige farger, men ikke sikkert alle til salg der du ser. Jeg har fargen light, den passer min hud perfekt. Og vil tro den passer de fleste med normal norsk hud relativt bra.
En_av_hver Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Det var faktisk den jeg tenkte på, er så lett (men ikke alltid like pent) å velg en farge som er for mørk:- Takk for svar:-)
snartmammapåny Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 http://www.bareminerals.no/default.asp?fid=1218 Her finner du forresten fargekartet på i.d sine foundations.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Jeg sliter skikkelig med å finne en fondation som blir fin på meg, kanskje jeg skal prøve denne da? E den bra altså? Kan jeg kjøpe den på nettet?
En_av_hver Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Jeg kikket på strawberrynet.com, men der har de ikke den fargen. Men en som heter beige ser ganske lik ut. Koster 71 kr:-)
snartmammapåny Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Du kan titte på ebay og, der har de mange av light. Litt dyrere siden der får du 9g (jeg betalte vel 160kr ink frakt) men på strawberrynet får du 2g til 70kr..Så totalt sett blir det billigere på ebay. (så sant man ikke overbyr altfo mye på en auksjon da;)) Men er sikkert ikke store forskjellen på beige og light da.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 jeg har bestilt den på strawberrynet som heter beige. Er lys i huden. Har ikke fått den enda, men satser på at det er riktig farge. Om jeg har bommet, så har jeg ikke brukt så alt for mye penger første gang.
En_av_hver Skrevet 19. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2007 Har aldri kjøpt noe på ebay jeg.....hvordan foregår det da? og er det "trygt"? :-)
snartmammapåny Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Tror det skal være trygt, iallefal så lenge man handler av selgere som er profesjonelle og med gode rykter. Du kan lese på hver selger hva andre har skrevet om den og hvor mange salg de har hatt. Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å handlet men privatpersoner der inne, men de som har "ebayshopps" tror jeg skal være rimelig trygge, da de sikkert ikke hadde fått hatt det om de hadde vært svindlere. Ellers så foregår det som en nettausjon slik som qxl.no. Du legger inn bud og den som har det høyeste budet når tiden er ute vinner produktet. Man betaler med Paypal og hele prosessen er veldig enkel. Man bare følger steg for steg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå