Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva serverer man en mann man vil statuere et "ikke-tro-at-du-kan-kødde-med-meg-eksepel" for? Uten å ta livet av ham da, sånn for ungenes skyld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha hjemmelaget fiskegrateng, og server lungemos og makaronistuing til gubben.

Skrevet

Kan bare snakke for min egen mann, men skulle jeg statuert noe, ville jeg servert grønn salat med thousand island til forrett, suppe (hvilken som helst, annet enn tomat- eller beta-, fiskesuppe fra toro ville virkelig være å gni det inn!) og til dessert... hva med yoghurt naturell? Gjerne med litt usukret rabarbra, sånn for smakens skyld;-DDD

-Men i dag skal jeg altså servere skinkestek med hasselback-poteter og ratatouille, på et bord med nyplukkede røde roser!!! -Han har flislagt halve badet i natt;-)))

-Jeg får vel skride til verket.

Skrevet

Du kan servere ham sushi, med mindre han liker det. Jeg innbiller meg at det gir gjennomsnittsmannen grøsninger, mens små unger stort sett liker ris og liker oversiktligheten til sushibitene - du ser alt den inneholder.

Vi skal spise skalldyr i chilisaus, naturris, søtpotetstuing og no' grønnsaker.

Skrevet

Bor så langt inni landet at fisk er vanskelig å få tak i.

Tror rett og slett jeg bokstavlig talt driter i middagen hans.

Skrevet

M-m-m!!! -Og når blir vi invitert til middag i det månestrålske hjem, om jeg tør spørre???

Skrevet

Aldri! Skal sette fyr på hele greia. Etter at jeg har tatt ut alle mine ting.

Skrevet

->>- = Månestråle

Håper det ordner seg med gubben din, Piri-piri!

Skrevet

Heimefiska laks med agurksalat, poteter og saus.

Dersom eg skulle statuert eit eksempel hadde eg vel ikkje servert han middag i det heile.

Skrevet

Skal det der tegnet forestille en månestråle?

Jeg heter Piri.

Skrevet

Hun ble døpt om til Månestråle, det ble for tungt å uttale ->>- i lengden. -Men skrivemåten er fortsatt den samme.

-To the point: Hva med å servere ham akkurat det han liker aller aller best, men mose "noen få" piri-pirier i hans porsjon?

Skrevet

Lammelår stekt sammen med grønnsaker og sopp i langpanne. Med en aldri så liten skvett rødvin (stor skvett) rødvin blandet i skyen. Og potetstappe hvor 3 hele hvitløk er smørkokt og blandet inn i melken. Så godt...

Skrevet

Når dere har kvitta dere med disse lite samarbeidsvillige mannfolka, vel - du og luten altså. =)

Skrevet

Koteletter skal vi ha.

lag noe du vet han ikke liker, men som dere alle andre spiser.

Skrevet

Vi skal ha pizza med masse chorizo og sterk limepickles! :)

Lag noe han ikke liker, lat som du hadde glemt det.

Evt hell lakserende middel i hans porsjon, ho ho ho, onde meg.

Skrevet

er blir det biff ogfløtesus men sjampinjon og løk. mmmmmmmmmmmmmmmmmmh

serverer noe han ikke liker men ungene elsker, her ville detblitt pølser eller makkaroni og ketsjup ol.

Skrevet

fløtesaus skulle det stå hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...