Gå til innhold

"Bekkenløsning med gangvansker" og dårlig psyke?


Rakri

Anbefalte innlegg

Etter hvert har bekkenet blitt ganske plagsomt, og jeg har vondt hele tida. Kan ikke gå noe særlig, og en tur på butikken rett borti gata, ca 150 m begynner å bli i overkant. Har tvillinger i magen, og den begynner å se "fullgått" ut nå i uke 25+3. De siste dagene merker jeg tendenser til depresjon. Har ikke vært forberedt på at det kunne bli slik, å nesten ikke kunne gå ut av huset. Skal jeg sitte her tre måneder til?? Sukk... Tenker også på om det blir bra igjen etter fødselen. Føler jeg tar de forhåndsreglene jeg bør da,med forebyggende trening hos fysio (basseng nå) og ikke presse kroppen for mye, men enn om det fortsetter. Kjenner jeg virkelig er i ferd med å miste balansen....

Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia, litt støtte bare! Det jeg klamrer meg til er tanken om at det er forbigående (det er det for de fleste, og med behandling er man nesten garantert å bli bra har jeg forstått på min fysioterapeut). Dessuten, alt er relatvit, og noen mnd er kort tid i den store sammenheng. Takk gud for internett, dvd, ukeblader og bøker! Jeg kommer meg ikke engang på butikk; ut på kjøkkenet og lage brødskiver og te er max av hva jeg klarer. Prøver lage meg små prosjekter hver dag for få tiden til å gå (som invitere noen hit, rydde et rom, lage luksusmiddag, lese noe jeg burde for å oppdatere meg ift jobb) Ellers er det bare å spandere taxi på seg selv hvis det er for vondt til at du kan kjøre selv - kom deg ut og se på himmelen eller ta taxi til den kuleste skobutikken du vet og brenn av litt for mye penger når svartsinnet kommer sigende! lyk til. bekkenløsning går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert krykker?? Det er min eneste mulighet til å komme meg ut. Jeg har vært avhengig av krykker i alle mine svangerskap ... dette er mitt tredje. Til uka har jeg avtale med en ergoterapaut og da skal jeg søke om hjelpemidler.

Min trøst er at jeg er halveis nå ... en laber trøst noen ganger ja. Heldigvis så har vi bærbar pc, den er mye brukt for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...