L&J Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Tok ut spiralen 25 juli, og tr kom dagen etterpå. Synes det var helt topp for da vet jeg i hvertfall sånn ca når jeg har el. Har ikke hatt mensen på tre år og husker ikke helt hvor lang syklus jeg har. Men regner med det er ca 28 dager. Men den siste uken har jeg vært endel kvalm, hatt migrene to ganger, veldig trøtt og har mensmurringer. Eneste jeg ikke har er ømme bryster, men det hadde jeg ikke sist gang heller før i uke 6 eller 7. Har ikke ikm før på fredag, men kjenner at jeg er veldig utålmodig.... Er det noen vits å ta en gt nå? Hva tror dere?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Det er nok for tidlig å teste enda. Ville ventet til onsdag, skjønner det er vanskelig å vente til fredag:-) Det er veldig forskjellig når en får utslaget, jeg har vært gravid to ganger. Første gangen testet jeg tre dager før ikm og fikk negativ, dagen etter ikm var den soleklar positiv:-) 2.gang jeg var gravid testet jeg positiv hele 4 dager før ikm! Lykke til, håper du er gravid:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 ps. de sier at clearblue sin test er mest sensibel på hcg hormonet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå