Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Råskinn av ei vogn. Brooooooom vrooooooooom på tur. Lillegutt sover ute i vogna for 2.dag. Var kanskje litt flott å kjøpe ny vogn når han blir 2 i oktober, meeeeeeen den var jo berre lekker:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 grattis med nytt kjøretøy =) innrømmer at jeg sikkler etter ei snerten og tøff sportsvogn.men kan ikke kjøpe ny.ingen vits når jeg ikke skal ha fler... kos dere på trilleturer =)
Maud Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Gratulerer med ny vogn. Jeg er også på utkikk, men vi skal ha vogn til baby da, den vi har ble kjøpt til storebror i forrige århundre og bærer preg av det. Han ble jo født i 1999...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Gratulerer med ny vogn:-) Klart det er gøy med vogner.......hihihi.........du er ikke alene om dette skjønner du;-) Lille rosa her har ikke hatt mindre enn 5 vogner hun, selv om hun ikke bryr seg en døyt om det selv......Men jeg tror rett og slett det er noe med at dette er min siste, attpåklatten, mye har skjedd på vognfronten siden sist jeg hadde små, så det er nok grunnen;-) Og jeg var overhode ikke sånn med de to store barna!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Du kan sette bag på denne. Hvis du skal kjøpe, må du importere fra Nederland. Jeg har adressen til en kjempefin fyr som sender vogna. Betalte 4000 kr for denne vogna- i Norge er det 16 ukers leveringstid på den sorte OTH...$
dritgrei hei hei! Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 ha ha ha ha... ja det er jo en oldtidsvogn... det kan man ikke ha!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Endelig! Gratulerer med ny vogn!! da mangler du bare posen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå