Gå til innhold

Blir så sint - hater å rydde alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min orker ikke å hjelpe til med rengjøring. Blir alltid såååå sint når jeg må gjøre reint aleine. Han gidder rett og slett ikke, og sier at han standard for å ha det reint ikke er slik som min. Er det jeg som er for reinslig her eller er det ikke normalt å gjøre reint en gang i uka? Orker ikke bo i en svinesti så da må jeg rydde og støvsuge da. ÅÅÅÅÅÅÅ jeg bare koker over akkurat nå. Er akkurat ferdig med nok en runde reingjøring mens mannen min sitter på dataen.

Det værste av alt er at når jeg sier at nå skaffer vi oss vaskehjelp sier han at det trenger vi absolutt ikke. Det er det jo ikke noe rart vi ikke tenger når han har meg som vaskehjelp!!!!!

Det eneste lyspunktet nå er at det er reint rundt meg. Puh... neste uke bare skal han hjelpe til!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å rydd da, så får han se hvor koselig det er. Da legger han kanskje merke til hvor mye du faktisk gjør også.

Eksen er ekstremt ryddig (altså sånn at hermetikken skal stå med etiketten ut og sortert etter størrelse) og rydda konstant. I tillegg var han arbeidsledig og hadde all verdens tid. Jeg la ikke merke til alt han gjorde før det ble slutt. Plutselig så jeg at gulvene mine ikke ble rene av seg selv lenger, og at klesvasken hopet seg opp. Tro det eller ei, men når man er godt vant, skjønner man ikke at det faktisk er mye jobb for den som gjør det.

Skrevet

Arggg.... Skjønner deg kjempegodt!!! Har det på akkurat samme måte. Problemet her er at jeg har forsøkt, opptil flere ganger, å la det stå til. Det har sett ut som et bomba horehus her, med papirsøppel til opp under taket, oppvask over HELE benken, klær overalt osv osv.

Men han synes fortsatt det er helt greit. Så hver gang ender deg med at jeg må sjaue og vaske, fordi JEG ikke orker å ha det sånn. Blir rett og slett kjempeirritert av å ha det sånn rundt meg.... Blæh!!!

Skrevet

Høres ut som min mann:P

Skrevet

min samboer var slik han og men så ble jeg så sint over giddaslausheten hans at jeg slengte til han at det er jammen i meg greit,du er bare en gjest så kansje du skal dra hjem til foreldrene dine.han skjønte at jeg mente alvor så nå hjelper han til. det nytter noen ganger

Skrevet

Skaff dere en vaskehjelp. Finnes ikke en bedre investering for et forhold.

Protesterer mannen din, så betal for hjelpen av din egen lomme. Skal love deg at det er verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...