Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så kvalm innimellom jeg... Er 24+5 nå og skjønner ikke det helt.

Er det andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokre er dessverre plaga med kvalme i nesten heile svangerskapet, så du er ikkje åleine om å ha det slik. Har du prøvd ulike ting mot kvalme? Sjøsjukeband hjalp i allefall meg, men det treng ikkje å gjelde for alle.

Skrevet

Joda, sier takk for tips. Det er bare jeg er så innmari kvalm og uggen idag. Er egentlig ikke plaga med det til daglig, bare sånn innimellom.

Lurer på om det er noe jeg har spist, sovet for lite, slappet av for lite eller et eller annet... Ekkelt ihvertfall!

Nå er gubben på jobb til 5 idag, så jeg er alene med begge ungene frem til det, blir ikke noe avslapping før etter den tid.

Skrevet

Hei

Jeg har heller ikke vært mye plaget av kvalme, men noen dager er helt ille nå (jeg er 23+5) Hos meg oppstår det mest når jeg er stresset merker jeg (så på søndager kommer det på kvelden for da begynner jeg å tenke på jobben igjen). For min del tror jeg nesten kvalmen slår mest ut på psykisk stress, det at jeg faktisk stresser rundt (bevegelse) kjenner jeg mest i bekken og vondt nederst i magen.

Kan hende at dette er en helt søkt teori, men det er eneste fellesnevneren jeg ser mellom dager jeg er kvalm på....

Håper det går fort over til deg, og at du slipper og plages mye med det!

Lykke til =)

Skrevet

Jotakk! jeg ser vel egentlig kanskje det samme. Har ei lita som blir 2 år rett før termin og ei på 9, så det er travelt. Enkelte dager er jeg ikke like flink til å legge meg nedpå, dette er vel kanskje en slik dag.

Kommer bare litt plutselig synes jeg.. Og man tenker jo sitt med en gang det er noe uvanlig liksom..

Skrevet

Hey.

Jo jeg har det akkurat som deg, er 25 uker nå. Og plutselig kan jeg bli kjempe kvalm, slik at jeg har lyst til å spy. Blir helt slått ut av kvalmen, men finner ingen spesiell grunn til at det blir slik. Har ei datter på 4 år fra før, men det er ikke så mye stress med henne da:)

Skrevet

Jeg har vært mye kvalm, men begynner heldigvis å gi seg nå. Jeg har brukt Postafen. Det har hjulpet ganske bra. Legen sa det var greit å bruke det i korte perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...