Gå til innhold

er det SERIØST mulig ? (Linni Meister)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.peterandrej.com/2007/08/16/ukens-kvinne-linni-meister/

Se den videoen, for det første er ikke sangen hennes, for det andre: "hvem vil høre denne sangen som allerede har vært stor hit?", for det tredje.....FY FAEN så dårlig hun er vokalmessig !

Skjønner at det noen ganger for våryre smågutter holder med store pupper, fin rumpe osv. MEN i dette tilfellet kan det da UMULIG holde ? Høres ut som hun har hatt en neseklype på når hun sang...

GRUSOMT !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig....

dette var helt grusomt...

Skrevet

Hehe...

Fikk plutselig "Tramp på en smurf på hjernen her". ;)

Noen har større markeringsbehov enn andre. Greit for meg...

Skrevet

Hehehe...drektig ku i havsnød... *møøøøøøø*.. Gud, det var dårlig, men det er vel ikke musikalsk kvalitet som er poenget med Glamour-pop, er vel en slags underholdning... håper for guds skyld at jentene er utstyrt med en solid dose selvironi...

Skrevet

Passet bra den kommentaren som står der da.

Høres ut som en drektig ku i havsnød ;o)

Skrevet

AaaafiiiI! Dama kan jo ikke synge!!?! Hva er det det går i ?

styggeste jeg hat hørt på lenge lenge!

Skrevet

Så videoen tidligere i dag. TRAGISK. Men skulle ikke forundre meg ett sekundom den blir en hit hos fjortisene... Hun burde egentlig skamme seg.... FYSJ!

Skrevet

Ho ho ho!!! Hadde jeg vært så dårlig til å synge så hadde jeg aldri i verden tørt å vist det, he he! nei, det er noe av det dårligste jeg har hørt. Blir nesten litt flau på damas vegne

Skrevet

Miss coconut-girl:-D

Det var klin likt datteren min og venninnene hennes, der de står og etteraper sanger fra "hits for kids":-D Barnestemme de luxe!

Flaut.....

Skrevet

hehe!! Så forferdelig.. min første tanke: Dette MÅ jo være tull!!! Selv så mye man kan gjøre i studio for å få de værste stemme til å høres fine ut liksom.. og ENDA så høres det forferdelig ut!! Stakkars dame.. PS: Veldig atletisk spark hun hadde da hun skulle få ned en kokkosnøtt fra treet.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...