EnJente_m_EnJente Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 http://www.peterandrej.com/2007/08/16/ukens-kvinne-linni-meister/ Se den videoen, for det første er ikke sangen hennes, for det andre: "hvem vil høre denne sangen som allerede har vært stor hit?", for det tredje.....FY FAEN så dårlig hun er vokalmessig ! Skjønner at det noen ganger for våryre smågutter holder med store pupper, fin rumpe osv. MEN i dette tilfellet kan det da UMULIG holde ? Høres ut som hun har hatt en neseklype på når hun sang... GRUSOMT !
Løven,fisken og vekten Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 helt enig.... dette var helt grusomt...
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hehe... Fikk plutselig "Tramp på en smurf på hjernen her". Noen har større markeringsbehov enn andre. Greit for meg...
katlinka Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Hehehe...drektig ku i havsnød... *møøøøøøø*.. Gud, det var dårlig, men det er vel ikke musikalsk kvalitet som er poenget med Glamour-pop, er vel en slags underholdning... håper for guds skyld at jentene er utstyrt med en solid dose selvironi...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Passet bra den kommentaren som står der da. Høres ut som en drektig ku i havsnød ;o)
Helnøtt med spire:) Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 AaaafiiiI! Dama kan jo ikke synge!!?! Hva er det det går i ? styggeste jeg hat hørt på lenge lenge!
Circe Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Så videoen tidligere i dag. TRAGISK. Men skulle ikke forundre meg ett sekundom den blir en hit hos fjortisene... Hun burde egentlig skamme seg.... FYSJ!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Ho ho ho!!! Hadde jeg vært så dårlig til å synge så hadde jeg aldri i verden tørt å vist det, he he! nei, det er noe av det dårligste jeg har hørt. Blir nesten litt flau på damas vegne
KariMari Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Miss coconut-girl:-D Det var klin likt datteren min og venninnene hennes, der de står og etteraper sanger fra "hits for kids":-D Barnestemme de luxe! Flaut.....
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 hehe!! Så forferdelig.. min første tanke: Dette MÅ jo være tull!!! Selv så mye man kan gjøre i studio for å få de værste stemme til å høres fine ut liksom.. og ENDA så høres det forferdelig ut!! Stakkars dame.. PS: Veldig atletisk spark hun hadde da hun skulle få ned en kokkosnøtt fra treet.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå