Gå til innhold

Tv'n vår gikk i stykker i går.


Loppelill

Anbefalte innlegg

Midt i filmen forsvant bildet. Den har vært dårlig lenge, men nå sa den takk for seg. Lyden virker, men bildet er helt svart. Kjedelig, så i dag har vi betilt ny tv..... Utrolig hvor avhengig en er av den kassa......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man føler seg litt amputert når man ikke har tv....Blir det flatskjerm på dere nå da?

 

Tvn vår gikk i svart for et års tid siden, da øynet vi sjansen til å kjøpe flatskjerm...Men gikk på garantien så da ble det ikke noe tv kjøp....Vi har veeeldig lyst på flatskjerm, men føler liksom ikke vi kan kjøpe det når vi har et tv som fungerer helt fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går og håper at TV vår går i stykker også jeg, for jeg ønsker meg en litt mindre ruvende tv, men denne ser ut til å virke evig... Kanskje når Oscar har trykka mange nok ganger på av og på knappen så blir det ny tv på meg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig når TVen går. Godt at det snart kommer ny da! Kjøpte ny Tv ved jul vi. Julegaver til oss selv fra oss selv hehe. Bildet var liksom for stort til Tven vi hadde så regnet med at det ikke gikk veldig lenge før vi måtte bytte den uansett.

 

Bra valg!!! Samsung har fått masse skryt. Vi kjøpte det vi også. Kjempefornøyd. Håper dere blir like fornøyd med deres. Har hørt om folk som har kjøpt flatskjemer som hadde blitt kåret til best i test, men byttet til Samsung fordi de var bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...