lilleAdrian 08`+ 1 i magen Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 jeg tok cb test på fredag..... å den var veldig klar!!! men tørr liksom ikke rope hurra ennå sia d gikk galt sist.... Får liksom ike til å flytte over til 1 tri ennå heller.... huff er veldig gla men også engstelig.... noen andre som ikke klarer å slippe jubelen løs ennå?????
Silkemage Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Sjønner tankegangen. Men du må ikke ta sorgen på forskudd da =) Tror det går bra for deg denne gangen jeg. Sjansen for å miste er egentlig veldig liten, så fremt du er frisk og rask =) Bare slipp jubelen løs du ;o)
lilleAdrian 08`+ 1 i magen Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 takk for positive tanker!!! har faktisk en go magefølelse.. er jo frisk og rask.. men veldig ont i puppene og veldig trøtt....men d er jo brae symptomer eller hva? lykke til silkemage-12pp håper virkelig at spiren sitter for deg snart!!!! sender babystøv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Klem
Silkemage Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Flotte symptomer det ;o) Du er jo gravid =) Takker for babystøv, gnir meg inn med alt ;o) Lykke til på ferden da, og kos deg =) Klemz
lilleAdrian 08`+ 1 i magen Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Tusen takk.... Håper å se deg og mange flere på 1 tri. snart.... Når har du ikm?
ambumamma Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 gratulerrer så mye!!! skjønner hva du mener. klaffer det for meg denne gan vil jeg være engstelig en stund siden jeg mistet sent forrige gang. Men det er nok viktig at vi tenker positivt:-) masse lykke til. Håper vi straks ses på 1 tri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå