*Patrick*e blitt storebror Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Det varierer litt. Bruker¨å ligge på rundt 20 grader ett sted. Er som regel varmt og godt på dagen,men så blir det kjølig på kveld og natt. Kan også være en del overskyet å ikke like mye sol som i sommer mnd.
Ingen_nick_ledig Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg har vert der en gang i januar, og vi var max uheldig med været. Det regnet 4 av de 7 dagene vi var der...
varg veum Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 vi får krysse fingrene for fiiiint da med andre ord,,,hehe
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Det er ustabilt. Søstern min og samboern hennes var der for noen år siden i begynnelsen av januar. De hadde 10-15 grader og regn hele uka=( Ikke særlig koselig ferie
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Vi var der for 2-3 år siden i januar. Da var det kaaaaldt i 3 uker, nesten.. Noen knalldager innimellom. På kvelden lå det på ca 13 grader, så ta med en fleecejakke til alle Ifjor var mine foreldre der samme tid i 4 uker og da var det veldig mye bedre!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Var på Lanzarote i nov-des for 2 år siden og da var det en del kalde dager. Vi var der 2 uker så vi fikk noen fine og varme badedager likevel, men neste gang reiser vi på et annet tidspunkt.(har familie der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå