Gå til innhold

Sterke smerter i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg voknet i dag tidlig av at jeg hadde sterke smerter nederst i magen.

Magen var også helt knall HARD!

Dette varte i ca.1 time før det begynte å gi seg litt (tok meg en varm dusj).

Er det vanlig med sånne smerter i magen på slutten? kan det være modning som gjør så pass vondt?

Jeg ringte føden for å høre...ble så bekymret i og med at det var ganske sterke smerter,men ikke noe rie/kynner lignende.Bare knall hard mage nesten hele tiden.

Den hyggelige jordmoren der sa bare at så lenge magen slappet av (var myk) innimellom og jeg kjente spark/bevegelser, så var nok alt ok.

Men jeg kunne selvf.få komme inn til en sjekk om jeg var bekymret.

Jeg har kjent spark, hver gang magen blir litt myk innimellom... men har fortsatt litt vondt i magen da....

Er 38+3 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er akkurat like langt på vei..hihi Jeg får sånne mageknip innimellom, og da må jeg på do, det sitter nederst i magen og ryggen, det er ikke vanlig kynnere,,,men til meg har de sagt det er modningsrier og at det er bra for det vil gjøre fødsel min lettere..

Det så pass at jeg må puste meg igjennom dem til de er ferdig..

magen blir hard som en ball

jeg venter bare på at de skal bli regemessig nå..så kan jeg ringe jordmor..:)

Du må ha masse lykke til

Skrevet

ps: det er som noen stikker meg masse i magen, jeg må opp å gå, så etter en liten stund går det over...så kan det ta opp til en time til neste kommer..

det er vell ikke så langt unna en fødsel tenker jeg:)

tvi tvi

Skrevet

Ja, har noen skikkelig sterke kynnere jeg også av og til. Men nå er det mere verking i magen. Som veldig sterke menssmerter!

Og i dag tidlig var magen knall hard en time i strekk samtidig med denne verkingen.

Flere som har opplevd dette mot slutten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...