Gå til innhold

Noen frisører her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får litt panikk her, håret mitt begynner å bli tynt!!! oppe/fremme på hodet. i rette lyset ser jeg konturene av skallen min.....jeg har alltid hatt tykt hår, men nå ser jeg for meg at jeg får "måne" hva kan jeg gjøre? tenkte på å ta en tur til frisør, men jeg har ikke råd.....iiiiik!!!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

Spis b-vitaminer

Skrevet

Ikke frisør....

 

Ammer du? Høres ut som amme-frisyre. Vokser ut igjen!

Skrevet

ja, jeg fullammer......men det skjedde ikke med førstemann...kanskje det ikke har noe å si? håper det vokser ut igjen....:-s

Skrevet

Ja da er det garantert grunnen. Jeg fikk meget høyt hårfeste. Værst når ungene var rundt 4 mnd. Nå er alt mitt tykke hår på plass igjen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...