Gå til innhold

Gi bort barneklær, men til hvem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse esker og sekker med baby/barneklær, men hvem søren tar i mot sånt (med unntak av fretex)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krisesentre kanskje?

Asylmottak?

Skrevet

Har du ikke noen i familien eller venner som vil ha? Vi får masse fra en niese sin sønn, og er så glad for det.

Skrevet

takker for tips

Skrevet

nei det er ikke noen som har planer om familieforøkelse. og jeg har ikke plass til masse klær og leker. Dessuten er det alltids noen som trenger det mer enn vi.

Skrevet

Er du den jeg tror du er ?

uansett saa er krisesenter,asylmottak osv gode ideer.

De minste klaerne ( ikke de fineste kanskje ) kan du gi noen av til barnehagen som dukkeklaer.

Skrevet

hehe nei det er jo litt langt å kjøre ;)

Skrevet

jeje det er meg :)

Har sendt mail til et krisesenter, men fikk ikke noe svar så de var sikkert ikke interessert da tenker jeg. Skal se om jeg finner tak i noen asylmottak i tromsø, men det var jaggu vanskeligere enn jeg trodde :D

Skrevet

Vet der er i lofoten, men aner ikke om der er i Tromsoe.

Men ellers saa er det jo somregel slike juleinnsamlinger hos fretex. Er jo litt lenge til det naa, men......

Skrevet

http://www.udi.no/templates/Page.aspx?id=3780#Nord Denne linken er adresseliste til alle asylmottak i Norge. Det er ikke akkurat i Tromsø, men det kan jo være noen som ikke er så SYKT lagt unna...

Jeg jobber selv i asylmottak og vi er kjempetakknemlige for å få brukte klær, leker og ting og tang. Både til voksne og barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...