Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg har i en drøy uke ca hatt magesmerter i forbindelse med toalettbesøk, litt sånn at jeg må gå "krokbøyd" etter at jeg har tisset. Har ellers vært slapp og følt meg "småsyk" i tillegg, og var til legen på tirsdagen. Der tok han både blodprøver og urinprøver, og mens urinprøven var helt fin, viste blodprøven tegn på infeksjon. Ble satt på en liten antibiotika-kur for å se om det hjalp, og jeg tok min siste tab. på fredag. I hele går gikk jeg med murringer/smerter på høyre side av magen, som strakk seg bakover til korsryggen. I natt var det så ille at jeg ikke fikk sove, og måtte ligge på ryggen, for hvis jeg skulle ligge på siden gjorde det bare helt drøyt vondt. Det jeg lurer på nå er om det kan komme av nyrebekkenbetennelse? Kjennes det omtrentlig sånn ut, med smerter i nedre del av mage/rygg?
kokkelimonke Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Heisann! Jeg har i de siste 6 årene slitt med kronisk UVI som gjentatte ganger har utviklet seg til nyre og bekkenbetennelse. For mitt vedkommende så hadde jeg så vondt i ryggen på sidene at jeg hverken klarte å sitte eller ligge skikkelig, hadde også feber, nesten oppimot 40 grader, og hadde til tider såpass vondt at jeg kastet opp. Hadde ikke tegn på UVI, altså at det svei når jeg latet vannet osv. Var også helt tappet for krefter, og et par ganger vistes litt blod i urinen. Så jeg tror ikke du skal være redd for at det er nyre og bekkeninfeksjon du har. Men imorgen er det mandag, så du kan jo ta en prat med legen din og høre hva h*n sier. Det kan jo være veldig individuelt hvordan smertene kjennes ut. I begynnelsen så kjentes det ut som jeg hadde ryggverk bare, også ballet det på seg med de overnevnte smertene. Håper det ikke er n.bekkeninfeksjon du har! God bedring ihvertfall :-)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Huff, ja så ille er det hvertfall ikke. Men feberen har kommet og godt, smertene sitter på en måte som "et belte" fra høyre side av magen, og rundt hoftepartiet og til korsryggen. Har heller ikke hatt tegn på UVI, ikke annet enn magesmerter ihvertfall. Får høre med legen hvis ikke det gir seg - aua er det ihvertfall! Takk for svar!
kokkelimonke Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Ja, usj, det hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt. Får håpe legen din finner ut av hva det kan være fornoe. Kan jo også være begynnende nyre og bekkeninfeksjon, så kjekt å finne ut av det så snart som mulig :-)
pandabjørn Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 hvis du var ferdig med pillene på fredag så kan du ikke regne med at du er helt frisk forde.... tar jo noen dager etter pille slutt før du kanskje blir helt bra... hvis du har nyrebekkenbetennelse så merker du det når legen slår deg på nyrene..........det er drit vondt har hatt det en gang...og jeg ble sykmeldt 1 uke !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå