Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 feber etter vaksina/og ved tannfrembrudd(feber altså)
Snuppa! Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Nope,blir jo utrolig travelt for et barn å være i bhg når man er syk. Selv om man ikke kan smitte de andre barna.
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Nei, for da har mine vært utilpass og ikke hatt noe i en lang bhg-dag å gjøre... :-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg vil ikke ha lillegutt i barnehagen når han har feber. Da er somregel formen også redusert...slitsomt å ha feber.
Spaniella Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Kommer an på hvordan h*n føler seg. Kan jo prøve en Paracet hvis formen er dårlig, da føler man seg jo som oftest mye bedre. Tenker at hvis det var meg og jeg skulle velge mellom å være syk og få masse trøst, men ha det ubehagelig, eller bare være frisk og i fin form, så ville jeg valgt det siste. Det er kjipt å føle seg syk:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 HAHAHAHA.. Jeg er virkelig treig i dag. Jeg tenkte på BH (plagget) og lurte virkelig på når en skulle sende barna i det..... Tror jeg fikk litt lite søvn i natt... Til spørsmålet ditt, nei jeg sender ikke når barnet er så utillpass. Bare tenker på meg selv når jeg har feber, hvor elendig jeg føler meg. Nå tåler barna det bedre, men allikevel. Det blir jo alltid en vurderingssak, og ikke alltid like lett. Dersom barnet har vært mye syk, tenker på jobb og sånn. Men prøver i det lengste å ha barna hjemme når de ikke er i form
Cilla m Neo;) Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 uansett feber, så skal ikke barn i bhg, en feberfri dag hjemme så kan de gå i bhg igjen, vi er veldig strenge på dette i min bhg. det er heller ikke "lov" å gi de paracet og så sende de i bhg. feber er feber uansett grunn;O)
Mille** Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Nei, har de feber blir de hjemme, det er en selvfølge for meg. Man får ikke feber av å få tenner, men man kan framskynde et evt tannfrembrudd når man har feber. Dvs at man da har feber av en annen grunn enn tenner og bør holde seg hjemme.
Honningmelon Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Sender aldri barn i bhg når de har feber. Det er en selvfølge. De blir jo ofte slappe av feber uansett grunn.
RundLurt? Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 de fleste barnehager har vel en regel om at barna skal holdes hjemme en dag etter feber? For å være sikker på at de er feberfri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå