Gå til innhold

Flere her inne som har innkompetente søstrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesøsteren min tar kaka. ut på våren engang, lånte hun 30.000 kr for å ta silikon i puppene sine. Privatlån fra en hun kjenner. Og nå fant jeg nettopp ut at hun ikke har penge til å betale tilbake den gjelda, for mamma ringte nettopp til meg og spurte om hun kunne låne 30.000 kr av meg for å betale gjelda for søsteren min. For han som søsteren min lånte penge av, drive å ringe og purre på de pengene hele tiden. Fikk blank nei, for den gjelda skal faen meg hun betale selv. Og ikke nok med det. For par mnd siden fant jeg ut at hun skylder to av vennene sine 20.000 kr tilsammen, som hun ikke har betalt ennå. Og i juni fikk hun 25.000 kr igjen på skatten. Hva faen har hun brukt opptil 40.000 kr på i sommer? Hun har ikke dratt på ferie, for hun har stort sett vært hjemme. Har dratt ut på byen innimellom, men hun kan da ikke ha brent 40.000 kr på det?

Har prøvd å prate med henne om dette, og mye mer, men det går inn den ene øra og ut den andre. Hun er 25 år. At det går an???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 3 stk av sorten. De har ikke gjort noe så fjernt som din, og er stort sett kjekke å ha. Men innimellom er de helt på trynet. Har hele mitt liv hatt mistanke om at jeg er adoptert........

Likevel synes jeg du skal hjelpe søsteren din om du har mulighet. Hun er tross alt søstra di....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...