It's all about me Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Da er det satt opp påmelding for kveldstreff inne på treffsidene. Så løøøøøp inn og meld dere på!!!!!!!!!!
*Rutletutt* Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Åhh...skulle gjerne vært med...men puppe-slave som jeg er for tiden, går nok ikke det:o(
It's all about me Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Så dumt da. Men dytter opp for hadde vært gøy med et treff som mange kom på.
Monajenten Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10131989 Her er påmeldingstråden:) Jeg har kjempelyst men tror ikke jeg skal melde meg på enda, siden jeg skal operere bare to uker før. Vet ikke helt hvordan formen vil være. Hmmm *vil være med*
It's all about me Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Monajenta Kan du ikke melde deg på med forbehold? Har sett før her at ingen våger å være først på lista, så hvis du tar deg av det kanskje det dra flere med seg etterhvert, he he. Er ingen skam å trekkes seg eller bare stikke innom en tur :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå