Gå til innhold

Hei alle fra Bergen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det satt opp påmelding for kveldstreff inne på treffsidene.

Så løøøøøp inn og meld dere på!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh...skulle gjerne vært med...men puppe-slave som jeg er for tiden, går nok ikke det:o(

Skrevet

Så dumt da.

Men dytter opp for hadde vært gøy med et treff som mange kom på.

Skrevet

Monajenta

 

Kan du ikke melde deg på med forbehold?

Har sett før her at ingen våger å være først på lista, så hvis du tar deg av det kanskje det dra flere med seg etterhvert, he he.

Er ingen skam å trekkes seg eller bare stikke innom en tur :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...