Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg har en jente som snart blir tre år. Hun har et brunt belegg i hodebunnen, nesten som sånn skurv som babyer har, bare at dete r litt tynnere, og mer brunt. Hun hater å vakse håret, og hyler og skriker når vi gjør det. Kan det være skitt rett og slett, siden vi sikkert ikke får vasket så godt? Det er litt rart det også, for når vi vasker, prøver vi av og til å massere og gni godt oppi hodebunnen, men belegget forsvinner ikke likevel? Hva kan vi gjøre?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Vet du jeg har en gutt som blir tre nå, og han har å et sånt lite belegg på en flekk i hode.Vi vasker håre uten problemer, og han er glad i å dusje, så tror nok ikke det er skitt. Har aldri egentli tenkt over hva det er jeg.. Bruker mild shampo og såpe, så noen allergisk reaksjon skulle det heller ikke være. Men, det hverken klør eller irriterer så neppe noe å tenke på
Pysa Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 snuppa mi på 11 mnd har et også. vi lar det være. det er nok ikke møkk.
lindhaa Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Hejsan Du anvæder møjligtvis inte natusan shampoo? MIn dotter++ många andra jag kænner har fått sådana problem av det! Det finns något på apoteket som man kan smøja på, kommer inte på vad det heter men bara fråga dær du...så blir det nog borta ska du se!
amazone76 Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 jeg tror kanskje det er skurv jeg da. Att det er fra hun var spedbarn, og att d kan¨skje har sett seg litt skitt der. Begge mine to små har vært plaget med skurv, jeg bruker salisylsyre krem som du får kjøpt på apoteket, eller kan du jo kanskje prøve me vanlig baby olje. legg tjukt på, slik att det virkelig blir bløtlagt. det beste er kanskje å ta dette i om kvelden, slik att det kan virke hele natten. så neste morgen kan du ta det vekk med en vanlig kam:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå