Gå til innhold

Har jeg gått glipp av noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig poppis med rosa på gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på min gutt i allefall

Skrevet

Ja og har vært det en stund nå :)

Skrevet

jepp, det er den nye motefargen for gutter......

Skrevet

Har noen rosa skjorter på gutten min, som han er helt nydelig i (er jo alltid nydelig da...) Men faren er stille fortvila, for gutten har lange krøller, rosa skjorte, og folk tror han er en jente, hehe.

Pappaen har også noe rosa, men han er ikke overbegeistra, nei

Skrevet

jeg syns det er kjempe fint med rosa og brunt på gutten...har en body og en rosa skjorte til han..kjempe fint..

Skrevet

Tjihi fru Gyldenkron :o)

Søtt da.....men pappaene vil vel kanskje heller ha dem tøffe i stedet for søte, he he.

Måtte bare spørre fordi jeg har funnet noen supre goretexsko som butikken hevder er unisex, dem er brune med rosa sømmer og lisser.

Skrevet

Hmmmmmm nå føler jeg meg faktisk litt treg her. Visste jo at det var "in" på voksne gutter, men ikke på barn. Må visst følge litt bedre med jeg, he he!

Skrevet

Kjempe fint med rosa til gutter synes jeg :) men ikke rosa gensere med prinsesser på o.l. da hehe. En rosa skjorte for eks, eller t-shirt :)

Skrevet

Helt greit med rosa på gutter. Men, får nok ikke på gutten min det, nei.

Skrevet

He he, ser for meg humlegutt med barbie eller my little pony i barnehagen, he he!

Men kan se for meg at en t-skjorte/skjorte eller noe sånt er fint ja :o)

Skrevet

Toppa seg i sommer når vi var på camping og lillegutt hadde sjarmert i senk et ektepar fra Tyskland. De tulla og tøysa med han hver gang de gikk forbi, og gutten var i fyr og flamme. Etter en uke spurte de hva navnet var. Og når vi sa det, så de ut som spørsmålstegn. Ein Junge???? Nicht eine Madchen??? (Eller hvordan det skrives på tysk) Og da hadde ikke gutten bare gått i rosa, men i ekte "gutteklær". Pappaen forlangte at krøllene måtte vekk, men jeg har fått beholde de litt til ;-)

Skrevet

Ja:) Jeg kjøpte en fiin rosa t-skjorte til lillegutt, og bruker en brun boddy under. Sååå søt:) Pappan, og spesielt onkeln ble fortvila;) Men det får de bare bli;)

Skrevet

Ha ha ha! Litt morsomt da :o) Men er ikke alltid like lett å se forskjell. Har tatt feil av kjønn noen ganger selv og jeg blir kjempe flau hver gang ,O)

Skrevet

gutten vårt har gått i rosa, gul, røde klær før. Ser ikke noe galt i det.

Skrevet

Nei absolutt ikke noe galt i det, visste bare ikke at det var så "in". Går visst glipp av motene i en travel hverdag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...