♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Er det virkelig poppis med rosa på gutter?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 jepp, det er den nye motefargen for gutter......
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Har noen rosa skjorter på gutten min, som han er helt nydelig i (er jo alltid nydelig da...) Men faren er stille fortvila, for gutten har lange krøller, rosa skjorte, og folk tror han er en jente, hehe. Pappaen har også noe rosa, men han er ikke overbegeistra, nei
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 jeg syns det er kjempe fint med rosa og brunt på gutten...har en body og en rosa skjorte til han..kjempe fint..
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Tjihi fru Gyldenkron ) Søtt da.....men pappaene vil vel kanskje heller ha dem tøffe i stedet for søte, he he. Måtte bare spørre fordi jeg har funnet noen supre goretexsko som butikken hevder er unisex, dem er brune med rosa sømmer og lisser.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2007 Hmmmmmm nå føler jeg meg faktisk litt treg her. Visste jo at det var "in" på voksne gutter, men ikke på barn. Må visst følge litt bedre med jeg, he he!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Kjempe fint med rosa til gutter synes jeg men ikke rosa gensere med prinsesser på o.l. da hehe. En rosa skjorte for eks, eller t-shirt
Honningmelon Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Helt greit med rosa på gutter. Men, får nok ikke på gutten min det, nei.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. august 2007 He he, ser for meg humlegutt med barbie eller my little pony i barnehagen, he he! Men kan se for meg at en t-skjorte/skjorte eller noe sånt er fint ja )
Gjest Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 Toppa seg i sommer når vi var på camping og lillegutt hadde sjarmert i senk et ektepar fra Tyskland. De tulla og tøysa med han hver gang de gikk forbi, og gutten var i fyr og flamme. Etter en uke spurte de hva navnet var. Og når vi sa det, så de ut som spørsmålstegn. Ein Junge???? Nicht eine Madchen??? (Eller hvordan det skrives på tysk) Og da hadde ikke gutten bare gått i rosa, men i ekte "gutteklær". Pappaen forlangte at krøllene måtte vekk, men jeg har fått beholde de litt til ;-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 19. august 2007 #13 Skrevet 19. august 2007 Ja:) Jeg kjøpte en fiin rosa t-skjorte til lillegutt, og bruker en brun boddy under. Sååå søt:) Pappan, og spesielt onkeln ble fortvila;) Men det får de bare bli;)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. august 2007 Ha ha ha! Litt morsomt da ) Men er ikke alltid like lett å se forskjell. Har tatt feil av kjønn noen ganger selv og jeg blir kjempe flau hver gang ,O)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #15 Skrevet 19. august 2007 gutten vårt har gått i rosa, gul, røde klær før. Ser ikke noe galt i det.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2007 Nei absolutt ikke noe galt i det, visste bare ikke at det var så "in". Går visst glipp av motene i en travel hverdag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå