Gå til innhold

Gjorde kupp igår:o))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Sverige og handla og stakk innom Babyproffsen på Nordby! Der var det 70% på klær!

Fant Reima tec vinterdress til gutten min (riktignok fjorårets modell, men hvem bryr seg liksom?)! 425 norske kroner!!! Ble så happy:o)

Sto førpris på den, 1590SEK, så syns sjøl jeg har gjort et kupp nå, ja..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra=) Alltid gøy når man gjør et kupp=)

Skrevet

Oj.... Ikke dårlig!

Skrevet

Hvilke str var det?

Var det med uttagbart for?

Skrevet

Kjempebra!

Artig å gjøre kupp, handler med god samvittighet da :)

Skrevet

Så fint at de fortsatt har tilbudet,for jeg tenkte å stikke innom dder på vei til ferie neste uke og kjøpe til ungene;-)

Var det utplukket,eller var det igjen i de fleste str?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...