Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Var i Sverige og handla og stakk innom Babyproffsen på Nordby! Der var det 70% på klær! Fant Reima tec vinterdress til gutten min (riktignok fjorårets modell, men hvem bryr seg liksom?)! 425 norske kroner!!! Ble så happy:o) Sto førpris på den, 1590SEK, så syns sjøl jeg har gjort et kupp nå, ja..:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Så bra=) Alltid gøy når man gjør et kupp=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Hvilke str var det? Var det med uttagbart for?
Katja Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Kjempebra! Artig å gjøre kupp, handler med god samvittighet da
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Så fint at de fortsatt har tilbudet,for jeg tenkte å stikke innom dder på vei til ferie neste uke og kjøpe til ungene;-) Var det utplukket,eller var det igjen i de fleste str?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå