6Ymamma Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hva skal de ha med seg på første skoledag? Regntøy og skiftetøy etc skal de ha med seg det på skolen? Eller er det bare på sfo? Skal de ha med seg skolemat første skoledag? Hva skjer første skoledag? Hvor lenge skal foreldrene være på første skoledag? Er det noe mere jeg må vite så skriv det til meg.
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Det varierer jo fra skole til skole om de skal ha mat. Hos oss får de mat hver dag, minus turdag som er 1 dag i uka. Ville tatt med mat, så er du sikker. Om de bare skal ha kort dag kan det jo være de skal spise først? Ta med skiftetøy, må jo ha det om de blir bløte i løpet av skoledagen. Vi har hyller til hver elev. Første skoledag hos oss varer like lenge som en vanlig skoledag. Hilser på rektor, og begynner skoledagen med litt tegning, utdeling av diverse, sang og bli kjent opplegg. Foreldrene pleier gå etter ca 20-45 min.. Varierer veldig hvor lenge barna ønsker de skal bli, eller hvor lenge foreldrene kan bli. Ta med innesko, nå til dags setter man skoene i gangen, og går på innesko inne.
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Gjør som du pleier med bhg når det gjelder skiftetøy... Alltid rikelig med skift :-) Og la det være klær som barnet selv klarer å kle på seg. :-)
6Ymamma Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Hmmm ting har forandret seg siden jeg var barn ja!! Da var det ikke skifteklær og innesko
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Hehe.. jeg vet.. Syns det er bra på denne måten jeg da, så er jeg sikker på at barna mine alltid er tørre :-) Det med innesko er jo kommet fordi klasserommene ikke vasker hver dag som de gjorde før.. Det er ikke penger til det, så da vaskes det kanskje bare 1 gang i uka..
6Ymamma Skrevet 19. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2007 Ja det er kjekt, kjempe kjekt. Vasker gulvene en gang i uka ja....skjønner det godt, Norge er jo et fattig land!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå