*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Så at du skrev i den andre tråden at du er lærere.... Jeg lurte bare på om du har regart på noen av mine inlegg og hva jeg i sånne fall gjør for feil. Hadde vært gøy å vite så jeg kan rette det opp. Har jo aldri hatt norksundervisning da jeg ikke er vokst opp i Norge.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hehe... Jeg ser skrivefeil hos mange, jeg! Og jeg skriver helt sikkert feil selv også, av og til. Har sett feil hos deg også, men jeg har ikke tenkt spesielt over hvilke feil du har, så beklager, jeg kan ikke hjelpe deg her og nå. :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Kan du ikke si ifra da når du ser noe??? Trenger jo ikke å gjøre det i tråden, men kan jo sende pm til meg eller noe. Får jo ikke rettet opp i feilene mine om jeg ikke vet hva jeg gjør for feil=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Kjempeflott=) Tusen takk=)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Er du svensk? Har sett at du skriver "beteende" noen ganger (hvis ikke jeg husker feil. Er "oppførsel" på norsk =) Hilsen en annen lærer =)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Er svensk ja, det sniker seg inn et eller annet svenskt ord hvis jeg har litt for mye hastverk når jeg skriver=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå