martine68 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Det er mange her inne med ikm til uka. Synes det er lenge siden noen har spredd sine symptomer ut over oss. Hvilke tanker har dere fram mot ikm denne gangen? Jeg har ikm neste søndag tror jeg så jeg må enda vente en stund. Føler kanskje en anelse ømme pupper, men vet jo av erfaring at dette ikke trenger bety noe. Fikk bare lagt inn aksjer en gang rundt el denne gangen. Med svigers i hus var det ikke bare bare å lokke mannen min til sengs. Masse lykke til alle sammen. La oss håpe det kommer noen jubelbrøl i løpet av uka :-)
Agne Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg går jo også inn i ikm tiden snart. Håpet er jo der som alltid, men rutinert som jeg jo er så er nedturen ikke så stor lenger. Jeg vet at uansett hva som skjer gir jeg fortsatt ikke opp!!!!! Spennende tider er det i allefall og jeg har jo hatt el-klaff og tror at denne gangen....så lykkes jeg.
jenkas69 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg har også ikm søndag om en uke, sånn ca... Og er så spent nå! Kjenner på symptomer hele tiden, og jada, puppene ER ekstra ømme denne måneden... Og jeg er litt trøtt, og "rar" i magen, og har kviser som ikke pleier være der... Vi traff på EL tror jeg, så alt ligger til rette. Hvordan skal vi klare å vente en uke før vi får denne månedens dom da?? Har heldigvis en spennende bok! Masse lykke til til deg også martine! Er så spent på å høre hvordan symptomene dine/våre oppfører seg i dagene fremover! Ja, vi håper på jubelbrøl i store kor fremover:)
evigoptimist Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Med ei lunefull tante, kan jeg vente ikm alt fra imorgen til neste søndag... Tror vi traff el denne gangen, men det har jeg trodd før også - uten at det har hjulpet..... Har med andre ord ikke de helt store frohåpningene denne måneden - men da blir ikke nedturen så stor heller. Har ømme bryster og kviser så det holder, er også trøtt (men hadde en hard oppstart etter ferien, med mye overtid..) Vel, den som venter den får se..... Lykke til, alle sammen=)
optimist.. Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Hei martine:))) Dette blir kjempespennende:) Håper masse for deg:)) Klem
Ine:) Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Hei Martine! Ønsker deg lykke til på symptomjakten fremover mot ikm. Tenk om "snik-sex", med svigers vegg i vegg på naborommet, er det som skal til?! Hvordan går det med temp-kurven forresten? (Tenk om vi en gang kan få oppleve hvordan den ser ut når vi er gravide, vi som har DET statistiske materialet å sammenligne med!) Heier på deg frem til ikm, nå er det din tur! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå