mammaTilLinnea Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 er deres mager harde og fine hele tiden? føler meg litt deigete og småfet til tider, mens andre ganger er det en fin liten(merk liten:)) gravidmage... syns den kan være hard og struttende hele tiden jeg!
Gjest Lenchen Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg er i uke 16, og min er fin og struttende om morgenen. Da ser jeg skikkelig gravid ut.. Men med en gang jeg spiser noe, så ser jeg bare småfeit ut :-(
Bdancer Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Med en gang magen kommer, er det ikke alltid den føles så hard og struttende nei... men det kommer:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Min er hard hele tiden.. Er litt lengre jeg da, men den har vært hard siden den spratt ut..
Sjokoladebananer Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Er 19+1 nå, og har opplevd det du skriver en stund nå. Innimellom når jeg klemmer på magen er det bare helt mykt og deigete, finner ikke kulen. Men på kvelden er den gjerne hard igjen. Godt å høre at det er flere som opplever dette, litt betryggende.
Lars'a Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Min mage er også deigete om kvelden, da ser jeg bare ut som en sofagris ) Men jeg velger å tro at det som vokser under navelen dytter det myke oppover, for noen steder må jo det også gjøre av seg )
Buick Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Eg er 16+4 og har ein del mage. Den er både mjuk og hard på same tid liksom. Det som er kjipast synest eg, er at alt av feitt frå dei to tidlegare svangerskapa legg seg direkte på rumpe og lår og det frå veldig tidleg av:( Som broren min så sensitivt sa det ein gong: Er du gravid framme eller bak;) Var berre på ert, men ein føler seg ikkje direkte delikat...
Bdancer Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Kommer sikkert litt ann på hvor mye unnerhudsfett man har på magen
Kakebakesøte Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Min er i grunn hard hele tiden, men den blir større på kvelden - nesten så jeg blir sjokka. Men det er vel vanlig. Det er nesten så jeg begynner å lure på om det er to der inne, men det kaaaan det da ikke vææææer... huh.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Nja.. Er i uke 18 nå, men magen min er myk, unntatt da jeg har kynnere såklart.. Har en lav og spiss mage, litt struttemage, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå