Gå til innhold

Ikke kvalm, men..


tictac_83

Anbefalte innlegg

.. bare ikke sulten? Det er akkuratt som om jeg mister matlyssten om morningen. INGENTING frister (og jeg er vanligvis et matvrak)!

Er ikke direkte kvalm, men det føles som om jeg kommer til og bli det i løpet av de neste timene..

Er dette begynnelsen på svangerskapskvalme? Har hatt det sånn i 3-4 dager nå..

 

Noen med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben:)

Mange måter å reagere på veit du.

Får nå håpe du slipper kvalmen, var kvalm 7 mnd i mitt forrige svangerskap jeg:( Nå er jeg 7+2 å kvalm igjen..håper bare det ikke varer denne gangen!!!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting..

- det kan hjelpe med halvblandet farris og eplejuice og noen tørre kjeks, inntatt på sengen før du står opp.

 

Hjelper meg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det på samme måten :) Føles sånn ved lunsjtid noen ganger også, og til kvelden. Og jeg som alltid har vært så glad i mat og gledet meg til neste måltid, tihihi. Går greit så fort jeg kommer i gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matvrak ja....hehe..sånn er jeg også. Trodde matlysten var det siste jeg kunne miste her i verden. Men, om morgenen er jeg skikkelig halvkvalm og mat frister overhodet ikke... Men, jeg tvinger meg likevel til å spise et knekkebrød....og da forsvinner kvalmen.. Og når den forsvinner, kjenner jeg at jeg faktisk var litt sulten....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...