fleXibel Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg fikk utslett(elveblest) over heeele kroppen... Ringte legevakten og de anbefalte meg å kjøpe antihistaminer på apoteket. De har hjulpet, men nå har ledd i bein, knær og fingre hovnet opp til de grader.. er stivt og gjør vondt... Føler meg små hovent ellers på kroppen og, spes i ansiktet.. Mannen min synes jeg skal være hjemme fra jobben i dag (jobber kveld) da jeg har smerter og ubehag... Men... Hva ville dere gjort?
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 ville nok vært hjemme jeg også. også ville jeg ringt legevakta en gang til og fortalt om det. de har nemlig sterkere medisiner å gi deg som kan ta fortere knekken på de hovne kroppsdelene.. jeg fikk eveblest av cerazette etter 3 dagers bruk av dem. ammet, og kunne ikke får noe.... det tok en uke før det begynte å bli bedre, og minst 2 uker før alt var helt borte...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Ikke hold deg hjemme, dra til legevakten og få kortison. Jeg har hatt et sånt anfall, og tenk på dette: Når det du kan se hovner opp, hva mer er det som hovner opp som du ikke ser, og som kan være i veien for luft o.l.? Når jeg omsider kom til legevakten, var legen lettere sjokkert over at den forrige legevakten ikke hadde tatt meg inn.
Honningmelon Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Helt klart holdt meg hjemme fra jobb. Ingen tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå