Gå til innhold

Min lille ål:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha ligget å "spunnet" med armer og ben på gulvet har Sebastian endelig fått dreisen på dette å åle seg frem. Han har vært ganske så frustrert for han har lenge skjøvet seg bakover i stedet for å komme nærmere lekene sine, men nå går det rette veien. Det tar vel ikke lange stunden før han har fått finpusset teknikken og kommer seilende over parketten her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil se video!! ;-)

Skrevet

Så herlig! Det går så fort med utvklingen til disse små. Plutselig så er de i full bevegelse og ingen ting er trygt hjemme lengre. Og mor får kjørt seg litt tenker jeg, med å løpe rundt og passe på.

Skrevet

hehe, så herlig....nå er det ikke lenge før du må løpe etter han hele dagen lang hehe

Skrevet

Så kjekt! det er liksom det man gleder seg til, samtidig som de fleste da ofte ønsket at det ligge i ro perioden varte litt lengre :o) Du får snart nok å følge mede på når han krabber og snart springer rundt i huset. Det må være utrolig morro å se på han når han åler seg rundt.

Skrevet

HHIHI! Visst er det artig å se! Amanda har også begynnt å ta seg fremover med noen form av åling/krabbing/hopping. Veldig morsomt å se på, så snart må vi flytte masse ting litt høyere opp tenker jeg :-)

Skrevet

oj så artig :-) Sebastian er en klok gutt så han finner nok ut av dette snart :-) Nå er det bare for mor å begynne å flytte "farlige" ting høyere opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...