Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Er en uke over termin idag, og jeg kjenner at jeg ORKER IKKE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOver sinnsykt dårlig om natta, er trøtt og uopplagt og vondt i hodet, og vil HA UT BABYEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *grine*
Fisk med CV Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Usjda, har han ikke kommet seg ut? Skjønner godt at du er lei.. Prøvd noen lure triks? Som masse sex? *
Gjest Fru Strert Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Vask huset;) Skrubb gulvet og vask trappene.. Det gjorde jeg og da gikk vannet. Eller ta en desperat tlf til føden og be om en sjekk, og bli satt i gang. Lykke til! Klem
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Ha ha sæææææææærlig ;o) Orker ikke prøve noen triks jeg, ingenting som funker allikevel... annet enn igangsettingspiller, og det har jeg ikke, hi hi!!!!!!!!!!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Tror ikke det hjelper her, flyttet forrige helg og har pakket ut og styra på hele uka, men til ingen nytte.... Har legetime imorgen, så da skal jeg hyyyyyyyle til hun sender meg på sykehuset, he he ;o)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Å, føler virkelig med deg! Gikk 14 dager over med førstemann, og en uke over med andre. Trodde virkelig jeg skulle bli gal! Trua med å ake på akebrett ned trappene (uten snø)! Dette var i desember, og det var julegateåpning. Gikk opp og ned gågata hele dagen, var så skuffa når jeg kom hjem og ingenting skjedde. Men om natta, DA begynte det. Husk nå har du gått med lillegutt i magen i 9 mnd, og om ikke lenge har du han i armene dine. Hold ut, snart er du lykkelig tobarnsmor Sender en dose fødestøv i din retning
PAVEEL Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 hmmm...du vet det mulan at det er som regel når man er driiiiiiit hakke tullete super meeeeeega drittlei at bebisen kommer:-) regner med at den er like om hjørnet jeg. gikk du over m førstemann da? gikk 14 dager over m han jeg, trodde ikke det var noe baby inni der til slutt, bare luft;-) nr to kom 10 dager før termin da...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2007 taaaaakk......................... håper inderlig det skjer noe snart!!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2007 håper det, for nå legger jeg meg ned å griner snart!! Men kan jo ikke det heller, for da blir snuppa mi redd ;o) Snuppa kom rett etter midnatt 4 dagen, så jeg hadde ikke regnet med at jeg skulle gå så mye lenger denne gangen....
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 be legen/jordmora sjekke litt inni der i morgen da. for å se om det er kommet noen vei.. også be henne røske litt. det hjalp på meg..
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Huff... Det er nå en gang sånn at babyen kommer når den er klar for det ;-)) Ro det hele ned, innfinn deg med at du gå på overtid, så tenker jeg den kommer når du minst venter det :-)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 gå på kino,tenk at denne ungen aldri kommer,så kommer han nok når du minst venter det ))))
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. august 2007 Får ikke funnet på så mye, har en liten tulle fra før av, som jeg er alene med ;o) Så her er det bare venting og venting og venting!!!!!!!!!!
flypapir Skrevet 19. august 2007 #14 Skrevet 19. august 2007 Uff, føler med deg... Jeg fikk i gang riene ved å massere brystvortene...var utrolig effektivt. Men har hørt i etterkant at de ikke anbefaler at man gjør det uten at noen (jordmor) passer på... Så jeg vet ikke om jeg tør satse på det neste gang, hvis jeg ikke er alt for desperat da... Var vel 12 dager på overtid da jeg gjorde dette....
Gjest Skrevet 19. august 2007 #15 Skrevet 19. august 2007 En uke før termin orker jeg ikke mere..Hadde masse vann i kroppen og hadde ikke sovet på 14 dager, ringte sykehuset og fikk en time og pratet med de. De virket veldig forståelsesfulle. Jeg spurte om de kunne sette meg i gang og det gjorde de =)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2007 da skal jeg jammen meg be på mine knær hos legen imorgen!!! Men litt skeptisk og da, har hørt at fødselen ofte blir verre om den ikke starter av seg selv....
Gjest Skrevet 19. august 2007 #17 Skrevet 19. august 2007 Ja det skader ikke å spørre..Bare smør i vei.. =) Fell gjerne noen tårer også..hehe..Ja det var ille..Riene kom fort og var vedlig sterke..Men brukte ikke så lang tid...8 timer tilsammen
Snuppa! Skrevet 19. august 2007 #18 Skrevet 19. august 2007 Be jordmor om å røske litt oppi der som de andre har sagt. Jeg følte meg helt på sammenbruddens rand når jeg gikk overtid med jenta mi,tårene bare trilla og trilla. Jordmor hadde veldig stor forståelse for det. Hun bør ihvertfall ha forståelse for deg som er alene med jenta di i tillegg. Etter jordmor røska litt oppi dåsa på meg(unnskyld uttrykket,hehe) så gikk det ett døgn så var fødselen i gang. Er verdt å spørre ihvertfall.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 19. august 2007 #19 Skrevet 19. august 2007 neimen huff, er du her enda da vennen!??? ( etterlyste deg her en dagen jeg.. føler virkelig med deg.. gikk fem dager over med snupp og syns det var lenge nok.. sender over mange gode klemmer og litt fødselstøv ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** er det ikke så lenge til du har den lille i armene dine.. ) godt du har kommet deg i orden da... slipper du å tanke mer på det i hvertfall! ) klemmer fra...
Gjest Skrevet 19. august 2007 #20 Skrevet 19. august 2007 Skjønner deg godt.. Gikk 8 dager over termin og da hadde jeg fått nok!!! Hadde legetime dagen etter og var helt klar for å be på mine klær og grine og gjøre alt som måtte til for å få satt den i gang, men begynte på kvelden 8. dagen over Han kommer når du minst aner det Gleeeed deg! Lykke til og gleder meg til å høre hvordan det går
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 19. august 2007 Håper det hjelper m litt fødestøv.... vil ikke til legen imorgen, vil føde i natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom igjen a bebis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå