Gå til innhold

har dere noen romantiske tips å komme med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo begynte på pappapermisjon for ca en mnd siden. Han stortrives hjemme alene med guttungen, men han har ikke bil og føler seg derfor litt "innestengt" Gutten vår er veldig aktiv, og kjeder seg når han er inne hele dagene.... Jeg tok han ofte med på besøk til venninner med barn eller på trilleturer i byen, men han har ikke noe liknende nettverk. Alle kompisene hans liker å feste og har ikke engang tenkt på å stifte familie i fremtiden. Jeg jobber veldig mye, og ser hverandre bare en times tid før leggetid, og da er jeg sliten etter mange timers jobbing. Merker at det sliter på forholdet, og har så lyst å finne på noe skikkeli koselig sammen en kveld jeg har fri. Har dere noen gode ideer å komme med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i akkurat samme situasjon, har har ingen bekjente rundt med babyer (Bor i Trondheim) Jeg tok han mye med ut på tur med veninner å sånn.Prøver å få han til å lage et pappa treff he he, på peppes eller noe. Men han håper noen andre vil lage treff i stede tror jeg.

I går kveld etter at lille gutt hadde lagt seg, overasket jeg med rød vin å oste fat, me frukt å div. Vi tente lys å hørte på kjærlighets ballader å hadde det romantisk. Kjøpte inn ca 7 forskjellige oster, druer å kjeks.Er vert og prøve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...